בתה של ענהאל שמואלי חגגה יום הולדת במקום לא שגרתי: "בלתי נתפס"

בתה של אושיית הרשת הדתיה חגגה יום הולדת, והאבא הנרגש בחר לקחת אותה למקום מיוחד ולא שגרתי שיהפוך את היום למשמעותי יותר, "סבתא של עקיבא לא הייתה מאמינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 13:17 כג באדר התשפג

בתה של ענהאל שמואלי חגגה יום הולדת במקום לא שגרתי: "בלתי נתפס"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

מאז התפרסמה במירוץ למיליון, לפני למעלה מעשור, ענהאל שמואלי הפכה לאושיית רשת דתייה עם עשרות אלפי עוקבים, ובעיקר עוקבות, אדוקים. בחשבון האינסטגרם שלה היא מרבה לשתף בסיטואציות מחייה הפרטיים, וגם במחשבות ותהיות. אתמול (ד') חגגה בתה יהלי יום הולדת, ואושיית הרשת מיהרה לשתף בתמונות.

עקיבא ויהלי שמואלי

עקיבא ויהלי שמואלי צילום: צילום עצמי

חגגה יום הולדת בהר הבית

במקום יום הולדת במסעדה או באולינג, עקיבא שמואלי בחר לקחת את ביתו לעלות איתו להר הבית. "להפוך את היום הזה למשמעותי באמת", הסבירה שמואלי בסטורי, "להבין את המשמעות שיש לנו בעולם". אושיית הרשת, שנשארה בבית, הודתה שהיא מקנאה בזכות שיש לביתה. שמואלי שיתפה את התמונות מהטיול של האב והבת, וסיפרה, "יש לי צמרמורת רק מלראות את התמונות האלו".

אושיית הרשת החמיאה לבעלה על היוזמה והביצוע, והתפעלה מהאירוע המרגש. "סבתא של עקיבא לא הייתה מאמינה", היא כתבה על העלייה של הבת להר הבית, בגיל צעיר כל כך. "מי היה מאמין?" הודתה בעצמה, "בלתי נתפס". את הסיפור היא סיימה במסר לבבי לבעלה, וכתבה, "אבא שלה אלוף". כלת השמחה עלתה להר בהדרכת רועי זאגא מדריך בידינו. 

תום ניסני מנכ"ל בידינו מסר בתגובה: "שמחנו לעלות להר הבית יחד עם עקיבא שמואלי וביתו. הר הבית הוא המקום אליו שאפו להגיע מיליוני יהודים במשך אלפי שנים ועליו התפללו. נמשיך לחזק את החיבור להר הבית בקרב עם ישראל כולו".