יעל שלביה בלי פילטרים: "הסיפור הכי חשוף שיצא לי לשתף אי פעם"

הדוגמנית שהגיעה ממשפחה דתייה פתחה את הסיפור האישי לעיני המצלמות, וכעת היא משתפת בתחושות, "בסופו של דבר המשפחה שלך היא זו שתמיד תהיה שם לצידך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/23 12:06 כה בשבט התשפג

יעל שלביה בלי פילטרים: "הסיפור הכי חשוף שיצא לי לשתף אי פעם"
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה, דוגמנית ובת זוגו של הזמר עומר אדם, הגיעה ממשפחה דתית בנהריה. על הקשר הקרוב עם הדת היא דיברה ושיתפה לא מעט, אך את הסיפור עם משפחתה השאירה פרטי. בימים אלו שלביה משתתפת בתכנית מחוברים של "HOT" וחשפה שיחה פרטית שלה עם אמה, ואת היחסים המסובכים בניהם. היום (ה') היא שיתפה את התחושות בחשבון האינסטגרם שלה, "הסיפור עם המשפחה שלי הוא הסיפור הכי חשוף שיצא לי לשתף אי פעם", כתבה, "זכיתי לעבור את אחד מהשיעורים הכי חשובים בחיים שלי דווקא מול המצלמה".

"למדתי להפסיק לברוח"

"אני בטוחה שיש הרבה אנשים שמכירים את התחושה הזאת ומתמודדים לבד", כתבה שלביה למעל מיליון עוקביה, "בלי להקשות על אף אחד". הדוגמנית הסבירה שהתחושה הכי קשה עבור הורה היא לא לדעת עם מה הילד שלו מתמודד, וכך הרגישה אמה כשהשתיים היו מרוחקות. "למדתי להפסיק לברוח", היא חשפה, "להפסיק לנסות להחזיק את הכל על הכתפיים שלי ולדעת לבקש עזרה". אחרי תקופה של מרחק מהאם ומשאר המשפחה, שלביה הבינה, "בסופו של דבר המשפחה שלך היא זו שתמיד תהיה שם לצידך".

"בית ומשפחה זה הכל"

את המילים כתבה שלביה מתחת לתמונה משותפת עם אמה. "זה בסדר שלפעמים יש תקופות פחות טובות", היא סיכמה, אך הבהירה את המסקנה שלה מכל הסיפור המשפחתי, "זה חשוב לשתף ולא להיות בהן לבד, לקבל את החיבוק שאנחנו הכי צריכים". הדוגמנית סיכמה את הפוסט באמירת תודה להורים שלה, "שהם הכח שלי, העמוד שדרה שלי, המורי דרך שלי והנשמה שלי", וחתמה באמירה מרגשת, "בית ומשפחה זה הכל".