לא תל אביב ולא ים המלח: זה המלון הישראלי שניצח במדד היוקרתי

המדד היוקרתי של ארגון World Travel Awards קבע לאחר הצבעה של למעלה מחצי מיליון אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות כי מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הוא המלון הטוב בישראל לשנת 2024

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 17:25 כח בניסן התשפד

לא תל אביב ולא ים המלח: זה המלון הישראלי שניצח במדד היוקרתי
מלון וולדורף אסטוריה, צילום: מלון וולדורף אסטוריה

ניצח בגדול: ארגון World Travel Awards הכריז הבוקר (ב') על רשימת המלונות הזוכים בעולם התיירות והנסיעות לשנת 2024 והכתיר את מלון וולדורף אסטוריה כמלון המוביל בישראל לשנת 2024. הזכייה נחשפה בטקס פתיחת יריד התיירות של העולם הערבי – ARAB TRAVEL MARKET בדובאי היום. World Travel Awards. במסגרת התחרות כל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות מ-160 מדינות.

מלון וודורף אסטוריה

מלון וודורף אסטוריה צילום: וולדורף אסטוריה

בעלות של 150 מיליון דולר: פרויקט המלונאות היקר ביותר בישראל

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים, נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר וספא יוקרתי.

"אפשר לעשות תיירות מצוינת גם בתקופה מאתגרת זו"

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים: "מלון וולדורף אסטוריה, שזו שנת העשור שלו, עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לעשות תיירות מצוינת ולספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם גם בתקופה מאתגרת זו".