יעל שלביה מתלוננת: "כל יום שעובר ואין לי טבעת על היד – משהו רע קרה"

יעל שלביה חושפת מה המצווה שהיא הכי אוהבת בדת, למה היא לא באמת עברה לדובאי ועונה על השאלה שמעסיקה את כולם: מתי עומר אדם יוציא טבעת?

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/23 12:55 י בשבט התשפג

יעל שלביה מתלוננת: "כל יום שעובר ואין לי טבעת על היד – משהו רע קרה"
צילום: shutterstock

רק אתמול (ג') פרסמנו על הצעד הזוגי המתקדם של זוג האוהבים יעל שלביה ועומר אדם, כשהדוגמנית התמנתה לתפקיד הפרזנטורית החדשה של "קאטליה" מבית אופטיקנה, מותג שבן זוגה הזמר הוביל במשך שנים. במסגרת הקמפיין החדש השניים, שעברו לא מזמן להתגורר יחד בדובאי, ישתתפו יחד בימי צילום משותפים, באירועי החברה ובפעילויות קידום מכירות.

"כתוב לי על המצח 'למדה באולפנה'"

בראיון לפנאי פלוס הדוגמנית, שהגיעה מבית דתי, הסבירה מדוע לא הגיעה ליום הצילומים הראשון של "רנואר", שנערך בשבת. "מה זאת אומרת? כתוב לי על המצח 'למדה באולפנה'", צחקה "אני שומרת שבת מגיל אפס, זה הדבר שאני הכי אוהבת בלחיות חיים דתיים ואני ממש שומרת על זה". על עזיבת הארץ היא אמרה, "לא באמת עברתי לדובאי", הסבירה, "אני ישראלית, אני חיה בארץ, אני הולכת לטייל קצת". שלביה התייחסה לתגובות והפרסומים שהעצימו את המהלך, "דיברו על המעבר שלנו כאילו זה מאוד דרמטי, לא שמתם לב שאני כל חודש במדינה אחרת? זה חלק מהעבודה שלי ואני ממש רוצה להתפתח שם".

יעל שלביה

יעל שלביה צילום: גל איסייב

"לאט לאט, אני רק בת 21"

הזוגיות המתוקשרת עם הזמר הפופולרי מדוברת רבות מהרגע שנחשפה. השיתוף ברשתות החברתיות והאהבה הפורחת שהם מציגים, גרמו לשאלות על החתונה להגיע די מהר. "זה לחץ מטורף", הודתה הדוגמנית הבינלאומית, "אני מרגישה שכל יום שעובר ואין לי טבעת על היד, אם לא התארסתי או התחתנתי בסתר, אז משהו רע קרה", שיתפה בתחושות שהיא מקבלת מהסביבה. "לאט לאט, חבר'ה, בנחת, אנחנו נהנים, טוב לנו, אני רק בת 21".

"זה לא היה צפוי"

שלביה שיתפה כי לאחר הפרידה מהמליונר ברנדון קורף, לא האמינה שתיכנס לזוגיות כל כך מהר. "לא חשבתי על זה, לא דמיינתי את זה וכשזה קרה אז לא נלחמים באהבה", הסבירה, "אני הכי מאושרת שיש ואני שמחה שלכאן החיים הובילו אותי, אבל זה לא היה צפוי". כידוע, בקרוב נראה את הזוגיות של הזוג המאושר גם על המסך, כששלביה תופיע בעונת העשור של "מחוברים", שם גם תחשוף את סיפור הפרסום שלה, מנערה באולפנה לדוגמנית בינלאומית.