בירה צוננת והופעות תחת כיפת השמיים

מתאים לכם ערב על שפת המדבר בין הדוכנים, תחת שמיכת הכוכבים, על מחצלות, בין בקבוקי בירה קרים? בואו לישוב תקוע בגוש עציון לפסטיבל הבירה ה-3

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/17 12:23 י בתמוז התשעז

בירה צוננת והופעות תחת כיפת השמיים
בירה ונשירה, צילום: נעם שוק

ביום חמישי, י"ב תמוז , 6.7, יתקיים ברחבת בית הבד בישוב תקוע שבגוש עציון, פסטיבל הבירה המסורתי, שפותח את עונת הקיץ. 

זו השנה השלישית בה מתקיים מסורת הפסטיבל המקומי בישוב תקוע. בפסטיבל ישתתפו 14 מבשלות ביתיות, והשנה ילוו את הפסטיבל להקת "ג'אמאיה", גרוב צעיר, קייצי בריא ותוסס, עם מקצבים מאפריקה ג'מייקה ברזיל והים התיכון, וכאמן אורח- בניה ברבי (דה וויס).

הפסטיבל הוא יוזמה של "הפרלמנט", כמה חבר'ה שמבשלים יחד בירה, שהגיעו למסקנה שיש לא מעט בשלנים בתקוע, ואפשר להרים ערב איכותי מקומי ונחמד. הם רתמו לכך את רכזת התרבות, ויחד הרימו  את ערב הראשון שבו נכחו  כ-400 איש שלא הפסיקו לדבר על הערב הבלתי נשכח שפתח להם את הקיץ. בשנה שלאחריה כבר הגיעו למעלה מ- 800 איש.

בירה ונשירה

בירה ונשירה צילום: נעם שוק

 את הבירה  מבשלים בבית לצרכים חברתיים משפחתיים ולא למטרות ממכר או רווח.  בערב זה מעמידות המבשלות דוכן, ובאופן חד פעמי מציעות את מרכולתן לבאי הפסטיבל אל  האווירה  מצטרפת מוזיקה חיה  ודוכני אוכל מקומיים.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן: "פסטיבל הבירה השלישי בתקוע  הוא עוד הזדמנות להגיע ולהכיר את גוש עציון. הפסטיבל הוא אירוע נוסף המצדיק את הגדרתה של גוש עציון כבירת התיירות של יהודה ושומרון. בואו להנות ממבחר בירות איכותיות בייצור ביתי והופעה מיוחדת".

בירה ונשירה 2017

בירה ונשירה 2017צילום: