יו"ר עבודה החדש: עמיר פרץ

יו"ר העבודה הנבחר גבר על יריביו לאחר שקיבל 47% מהקולות. סתיו שפיר ואיציק שמולי זכו ב-26% הצבעה כל אחד. שיעור ההצבעה בקר מתפקדי המפלגה עמד על 46%

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/19 22:25 כט בסיון התשעט

יו"ר עבודה החדש: עמיר פרץ
יו"ר חדש ישן. פרץ, צילום: פלאש 90. תומר נאוברג

מתפקדי מפלגת העבודה בחרו בח"כ עמיר פרץ לראשות המפלגה, לאחר ש-47% הצביעו עבורו. 26% הצביעו עבור סתיו שפיר ושיעור דומה בחרו באיציק שמולי.

פרץ (67) עמד בעבר בראשות המפלגה לאחר שנבחר בשנת 2006, אך הודח מתפקידו כעבור פחות משנה על ידי אהוד ברק. כעת, יהיה מעניין לבחון האם מפלגתו תחבור לזו של ראש הממשלה לשעבר.

ח"כ שלי יחימוביץ' בירכה את המנהיג החדש ואמרה:."עמיר, ברכות על הנצחון! מאחלת לך ולכולנו שנצא בזכותך מהמשבר. נעשה הכל כדי לסייע לך במשימה הלא פשוטה, כדי שנשוב להיות רלוונטיים ומשפיעים ברוח ערכינו המשותפים. בהצלחה".

יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, אמר: "ברכות לחברי עמיר פרץ, היו״ר הנבחר של מפלגת העבודה. אנחנו במרצ נכונים להידברות על שיתופי פעולה להצלחת השמאל הישראלי. אני מצפה לדבר עם עמיר כבר בימים הקרובים".

יו"ר הסוכנות היהודית והיו"ר לשעבר, יצחק הרצוג ברך: "‏ברכות חמות לידידי עמיר פרץ שנבחר להנהיג את מפלגת העבודה בשעה חשובה לעם ולמדינה וגם לעתידה של מפלגת העבודה. מפלגה עם זכויות רבות  בהקמת והנהגת מדינת ישראל. ברכות לסתיו שפיר ואיציק שמולי על התמודדות מכובדת. זוהי זכות גדולה להיות שליח ציבור ולשרת נאמנה את מדינת ישראל. בהצלחה רבה!"

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כתב בטוויטר: "‏עמיר, יו"ר מפלגת העבודה הנבחר, בהצלחה לך בדרך החדשה שכבר צעדת בה. אני מאמין שבכוחנו לעשות את מה שנדרש ולהתייצב יחד, לצד כוחות נוספים, על מנת להחזיר את ישראל למסלול הנכון. "