מנכ"לית חדשה לכחול לבן: יעל רון בן משה תיכנס לתפקיד

המנכ"לית החדשה של כחול לבן תיכנס לתפקידה כבר ביום ראשון הקרוב ותתמודד עם תקציב שמועד קביעתו לא ידוע וריח הבחירות שבאוויר. רון בן משה הודתה על המינוי ואמרה: "שמחה על הזכות להיות חלק ממפלגה אחראית, ערכית וממלכתית -האלטרנטיבה השלטונית הראויה היחידה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/11/20 10:59 יג בכסלו התשפא

מנכ"לית חדשה לכחול לבן: יעל רון בן משה תיכנס לתפקיד
מינוי חדש. יעל רון בן משה, צילום: ללא

מינוי חדש בכחול לבן: ביום שלישי הקרוב תכנס לתפקידה מנכ"לית המפלגה, יעל רון בן משה ותחליף את המנכ״ל היוצא, אגאי יחזקאל. גנץ בירך על המינוי ואמר: "היא כוח חשוב ומשמעותי ואני בטוח שתסייע למאמץ של כולנו בעבודה המאומצת עבור אזרחי ישראל". המנכ"לית החדשה תתמרן בין מאבקי התקציב של כחול לבן והליכוד כשאיום הבחירות עומדות ברקע.

רון בן משה, בת 42, נשואה ואם לשלושה, מתגוררת בגליל המערבי ובשש השנים האחרונות ניהלה את אשכול רשויות הגליל המערבי, אשכול הרשויות הראשון בארץ. בתפקידה האחרון ניהלה תקציב שנתי של מעל 80 מיליון ש״ח, שהתחלק בין 13 ערים ורשויות מקומיות, בהן מתגוררים כ-250 אלף תושבים, מכל המגזרים והדתות.

מנכ״לית המפלגה הנכנסת יעל רון בן משה: ״אני מודה ליו״ר המפלגה בני גנץ על האמון. מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים גדולים ביותר ועל כן, אני שמחה על הזכות להיות חלק מהנהגת מפלגה אחראית, ערכית וממלכתית שהיא האלטרנטיבה השלטונית הראויה היחידה״.

יו״ר המפלגה ושר הביטחון ח״כ בני גנץ בירך על כניסתה לתפקיד: "אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת המפלגה, היא כוח חשוב ומשמעותי ואני בטוח שתסייע למאמץ של כולנו בעבודה המאומצת עבור אזרחי ישראל. אני גאה בכניסתה של עוד אישה לתפקיד בהנהגה אצלנו, זאת לצד ייצוג נשי בולט למפלגה גם בכנסת ובממשלה".