הנשיא בברכה לשבת ארגון: "מברך את בני עקיבא שהחליטה להמשיך לפעול"

נשיא המדינה בירך את חברי וחברות בני עקיבא לרגל שבת הארגון: "חשוב וחיוני שתמשיכו להיות גשר בין אחים. מדינת ישראל זקוקה לבוני הגשרים", והדגיש בדבריו את חשיבות ההחלטה של התנועה "להמשיך לפעול ולא לוותר"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 27/11/20 12:33 יא בכסלו התשפא

הנשיא בברכה לשבת ארגון: "מברך את בני עקיבא שהחליטה להמשיך לפעול"
נשיא המדינה, צילום: מארק ניימן, לע"מ

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, פרסם ברכה לרגל שבת הארגון של בני עקיבא, שתחול השבת. בבני עקיבא החליטו למרות הקורונה שלא לדחות את שבת הארגון המסורתית, ולנסות לקיים אותה במסגרת ההגבלות והריחוק החברתי.

השבת - שבת ארגון בבני עקיבא

"חברות וחברי בני עקיבא, ה' עמכם", אמר הנשיא. "שבת הארגון השנה איננה כשאר שבתות הארגון. הקורונה מאתגרת גם את הפעילות בתנועה. מהותה של התנועה היא העשייה יחד, והמלחמה המשותפת של כולנו בקורונה מחייבת בדיוק את ההיפך -ריחוק חברתי ומסכות".

נשיא המדינה בירך על ההחלטה לקיים את שבת הארגון: "אני שמח לברך את תנועת בני עקיבא שהחליטה להמשיך לפעול במגבלות הזמן, ולא לוותר. דווקא עכשיו, כשילדים רבים מתקשים למצוא מסגרת חברתית, ושוהים שעות רבות מידי בבדידות מול המסכים, תנועות הנוער נחוצות יותר מתמיד, וחיוני שתמשיכו בעשייתכם תוך יצירתיות, יזמות ומקוריות. 

"חברות וחברי בני עקיבא, כמי שנושאים את דגלו של רבי עקיבא עליו חרותה האימרה "ואהבת לרעך כמוך- זה כלל גדול בתורה", חשוב וחיוני שתמשיכו להיות גשר בין אחים. היום יותר מתמיד, מדינת ישראל זקוקה לבוני הגשרים. למי שנושאים את המקף המחבר בין יהדות לדמוקרטיה. למי שמסוגלים לייצר שיח אמיתי ולדעת להקשיב לזולת.

"אני מקווה שתמצאו את הדרך לשיתוף פעולה עם תנועות נוער נוספות, ותראו לנו המבוגרים את הדרך להתקדם יחד. אני מאחל לכם ולנו הרבה הצלחה במשימה.
אז קדימה בני-עקיבא, הידד במעלה!"