גנץ מזהיר ומבקש להגיע להסכמות: "הביטחון יפגע מהרפורמה הזו"

יו"ר המחנה הממלכתי טען כי הרפורמה המשפטית פוגעת גם בביטחון ופנה לראש הממשלהו לשר המשפטים להגיע להסכמות: "עיצרו, ובוא נגיע לרפורמה שתחזק אותנו בהסכמה רחבה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/01/23 14:29 ח בשבט התשפג

גנץ מזהיר ומבקש להגיע להסכמות: "הביטחון יפגע מהרפורמה הזו"
גנץ , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בישיבת סיעה של המחנה הממלכתי, תקף חבר הכנסת ושר הביטחון לשעבר, בני גנץ, טען כי הרפורמה המשפטית פוגעת גם בביטחון ופנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר המשפטים, יריב לוין להגיע להסכמות בנושא.

"הביטחון יפגע מהרפורמה הזו – משום שביטחון הוא קודם כל עוצמתה של החברה והאנשים שמביאים את הביטחון.לפני שממשיכים בדהרה הזו ונוכח כל האתגרים מולם ניצבת ישראל – אני מציע שוב לראש הממשלה ולשר המשפטים, עיצרו, ובוא נגיע לרפורמה שתחזק אותנו בהסכמה רחבה. האחריות לעוצמתה של החברה הישראלית ולכידותה מול כל האתגרים – היא שלכם. אנחנו כאמור נגבה כל מעשה נכון וכל התנהלות אחראית ואת פעולות כוחות הביטחון בכל מצב. תודה רבה".

"עיצרו, ובוא נגיע לרפורמה שתחזק אותנו בהסכמה רחבה"

בנוסף, תקף גנץ את יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר שהאשים את היועמ"שית שלא נתנה אישור לאיטום בית המחבל. "צעדים שננקטים מזה תקופה ארוכה – מוצגים בכיכר העיר כ"צעדים מיידיים וחדשים" –'פתרונות קסם'.עם צאת השבת, כשמיליונים מתוודעים לטבח הקשה  – הדבר הראשון שעסקו בו מחוללי הכאוס, השר בן גביר וחבריו הקיצוניים, היה כמה שעות ייקח לאשר לאטום בית וחיפוש אשמים".

עוד הוסיף ואמר כי "עכשיו זה המשפטנים, אחר כך זו תהיה התקשורת והשמאל. לאן הגענו שספינים הופכים לדיוני קבינט? עם ספינים לא מכריעים את הטרור – אלא מתדלקים את השנאה ונמלטים מאחריות. ומעליהם – ניצב נתניהו, שמפצל את משרד הביטחון לחתיכות. שהכניס לקבינט מצרכיו הפוליטיים סוכני כאוס".