הסוף לטעויות: כך תתאימי את העגילים לתסרוקת

קוקו, גולגול מרושל או שיער פזור - עם מה עונדים עגילי פנינה? המדריך המלא שיעזור לך להתאים בין כל זוג עגילים לתסרוקת שבחרת

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/24 17:02 ד באייר התשפד

הסוף לטעויות: כך תתאימי את העגילים לתסרוקת
עגילים, צילום: Artmim,Shutterstock

למי שכמוני לא מסוגלת לצאת מהבית בלי עגילים על האוזניים, ודאי יש אוסף גדול ומגוון של התכשיטים. אז איך תדעי מתי לענוד איזה עגיל ומה מתאים עם תסרוקת אסופה או פזורה? אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר.

קוקו גבוה

קוקו גבוה ומתוח מבליט במיוחד את האוזניים ומפנה את תשומת הלב לעגילים. זו ההזדמנות לשים עגילים עם נוכחות: למראה יום-יומי קליל תבחרו בעגילי חישוק גדולים שכמעט תמיד ישתלבו עם מה שתלבשו, ולמראה קלאסי וחגיגי יותר תבחרו בעגילים ארוכים למיניהם, עדינים ונוצצים.

עגילים ארוכים

עגילים ארוכים צילום: Kate Isaeva,Shutterstock

גולגול הדוק

בדרך כלל בתסרוקת של גוגל הדוק, נמוך או גבוה, יש ניסיון ליצור מראה קלאסי ומאופק, לכן יתאימו עגילי פנינה ארוכים וסולידיים ככל האפשר, או עגילים צמודים גדולים, שיכולים להיות גם הם פנינה, פרח או ריבוע מוזהב.

עגילי פנינה ארוכים

עגילי פנינה ארוכים צילום: Karkas,Shutterstock

גולגול מרושל

גולגול מרושל יוצר מראה כפרי יותר ופשוט יותר, ולכן יתאימו כאן עגילי צורות וצבעים, פרנזים ועגילי קש. זה המקום שלכן להרגיש כמו בת הכפר ולענוד את העגילים המיוחדים יותר, אלא שרכשתן בחנות יד שנייה.

עגילי צורות

עגילי צורות צילום: Redumbrella Europe,Shutterstock

קוקו נמוך

קוקו נמוך והדוק דורש לצידו עגילים מאורכות, שנמשכות עם הקוקו למטה. כאן יתאימו עגילי פרנזים כסופים או זהובים, דקים, או עגילי טיפה בינוניים שלא משתלטים על כל האוזן, לשמירה על מראה אלגנטי.

עגילי טיפה

עגילי טיפה צילום: Seyfettin Karagunduz,Shutterstock

פזור/חצי קוקו

בשיער פזור או חצי אסוף תשומת הלב לא תהיה נתונה לעגילים, והשיער יסתיר אותם לפחות בחלקם. דווקא זאת ההזדמנות שלכן להתפרע עם עגילים גדולים, מקושקשים ובעלי נוכחות שלא תעזו לענוד עם תסרוקות אחרות - רק אל תשכחו להתאים את הצבעים לבגדים.

עגילים עם נוכחות

עגילים עם נוכחות צילום: Alena Ozerova,Shutterstock