"גם אני יושב בפקקים, זה לא נעים": משה ליאון משיב לביקורת

כתב כאן חדשות פנה לראש העיר ירושלים בטוויטר, וביקש את תגובתו בנושא הפקקים הרבים בבירה: "אלפים תקועים בפקקים בשכונת גבעת שאול ובאזור הכניסה לעיר" | ראש העיר: "אנחנו משקמים תשתיות שלא נגעו בהם עשרות שנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/22 22:32 י באדר ב'

"גם אני יושב בפקקים, זה לא נעים": משה ליאון משיב לביקורת
פקק באזור מנהרת צה"ל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

רבים מכם תקועים מדי יום בפקקי התנועה הבלתי נגמרים ברחבי מדינת ישראל. פקקים יש אמנם בכל הארץ, אך נדמה כי בכבישי ירושלים הצפופים הפקקים מכבידים יותר מתמיד, גם בשל עבודות התשתית הבלתי נגמרות בכל רחבי העיר. 

הכתב הפוליטי של "כאן" מיכאל שמש, פנה הערב (א') בנושא לראש העיר ירושלים משה ליאון. שמש כתב לליאון בחשבון הטוויטר שלו: "לכבוד ראש העיר ירושלים שלום וברכה. אלפים מתושבי העיר שלך תקועים בפקקים בשכונת גבעת שאול ובאזור הכניסה לעיר. אנשים שרוצים לפגוש את המשפחה אחרי יום מפרך, או אלה שבעיצומו של יום העבודה. בכל יום, הם תקועים בפקקים אימתניים לעיתים אף יותר משעה באותו הרחוב. מה תענה להם?". 

לאחר כרבע שעה, ליאון השיב לשמש: "כמו כל תושבי העיר גם אני יושב בפקקים. זה לא נעים. זה מעצבן (כן, גם אני לפעמים מסנן קללה על ראש העיר על הפקקים;)", כתב ליאון בהומור. "אבל לצערי זה הכרחי. אנחנו משקמים תשתיות שלא נגעו בהם עשרות שנים, מרחיבים כבישים ובונים תחבורה ציבורית מהמתקדמות בעולם". 

עוד הוא כתב: "במקומות שסיימנו את העבודה, התושבים מאושרים. איכות החיים השתפרה פלאים. אני עובד יומם וליל לזרז ולייעל את העבודות לרווחת התושבים ואני בטוח שהתוצאה תהיה שווה את החודשים הקשים".


(אחרי העבודות: רובע העסקים של ירושלים)