תאונת דרכים בכביש 40: יראת נהרגה עם בתה התינוקת

התנגשות בין שני רכבים אחר הצוהריים הובילה למותה של יראת איפרגן, תושבת קריית ארבע. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה של בתה התינוקת, חרות, בת ארבעה חודשים. בנה איתן מאושפז גם הוא. הלוויה הלילה בחצות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/21 17:40 יד באלול התשפא

תאונת דרכים בכביש 40: יראת נהרגה עם בתה התינוקת
יראת איפרגן ז"ל , צילום: ללא

הקטל בכבישים: תאונת דרכים קשה אירעה היום (א') בכביש 40 ממצפה רמון לכיוון כלא רמון. בעקבות התנגשות של שני כלי רכב, דוברות מד"א מעדכנת כי חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצו לקבוע את מותה של אישה בשנות ה-30 לחייה, יראת איפרגן, פעולות החייאה התבצעו בבתה חירות, תינוקת בת ארבעה חודשים, אשר פונתה במסוק לבית החולים, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. 

צילום: דוברות מד"א

כמו כן, הכוחות במקום העניקו טיפול רפואי לילד בן 8, בנה של המנוחה איתן, אשר נפצע מחבלת בטן ופונה במסוק צבאי לבית החולים, בנוסף לשני גברים כבני 25 במצב בינוני.

(פראמדיק מד"א שמעון אקנין)

"בית קריית ארבע חברון המום וכואב את לכתן בטרם עת של יראת איפרגן לבית משפחת בן דוד וביתה התינוקת חרות ז"ל, שנהרגו אחר הצהריים בתאונת דרכים בדרום הארץ", נמסר מדוברות קריית ארבע חברון, "גורמי המועצה עומדים בקשר עם המשפחה ומלווים אותם. ליבנו עם ההורים חנניה ופאני וכל משפחת בן דוד  ועם הבעל עדי וכל משפחת איפרגן. אנו מאחלים רפואה שלמה לבן איתן שנפצע קל ובעזרת ה' ישוחרר בקרוב מבית החולים. ההלוויה תתקיים בבית העלמין העתיק בחברון, הלוויה של  תתקיים בבית העלמין העתיק בחברון, הלילה בשעה 24:00. לבקשת החברה קדישא, הציבור מתבקש לשמור על ריחוק חברתי ולהקפיד על מסיכות. ייתכן ויהיה קושי להגיע עם רכבים עד לסמוך לבית העלמין בשל עומס והוראות המשטרה. בבניין ירושלים ננוחם", נמסר בהודעה מטעם היישוב. 


אלכסנדר גל חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בזירה החייאה על הגברת שלמרבה הצער נקבע מותה בזירה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לפעוטה בת 4 חודשים ולילד כבן 8 שנפצעו באורח קשה, ולשני גברים שנפצעו באורח בינוני".

משטרת ישראל מעדכנת כי נחסם לתנועה כביש 40 סמוך לכלא נפחא בשני הכיוונים בעקבות התאונה ושוטרים במקום הכווינו את התנועה. לאחר זמן מה הכביש נפתח לתנועה מחדש. 

צילום: תיעוד מבצעי מד"א