דוד ביטן מפוייס אבל מעביר ביקורת על נתניהו: "טעות שתפגע בליכוד"

בראיון לתוכנית "הנבחרים ברדיוס 100FM מכחיש דוד ביטן את המחנות בליכוד ותוקף את העובדה שפיצלו משרדי ממשלה. עוד הוא טוען: "נתניהו צריך לאחד את הליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/22 23:04 יד בכסלו התשפג

דוד ביטן מפוייס אבל מעביר ביקורת על נתניהו: "טעות שתפגע בליכוד"
ביטן עם נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ממשיך להעביר ביקורת: חבר הכנסת דוד ביטן התבטא בתקופה האחרונה מספר פעמים בתקופה האחרונה בנוגע למשא ומתן הקואליציוני והעביר ביקורת על בנימין נתינהו. בראיון לדוד בן בסט ברדיוס 100FM ממשיך ביטן בביקורת אך מעביר בנוסף מסר מפוייס ליושב ראש הליכוד.

בראיון העביר ביטן ביקורת על הדרך בה ניהל הליכוד את המשא ומתן ובעיקר הדגיש את הבעיתיות בפיצול תפקידי השרים: "ברור שאסור היה לפרק את משרדי הממשלה באופן שפירקו, טעות שבסופו של דבר תפגע בליכוד". כזכור, משרד החינוך בו עשוי להחזיק אחד מחברי הכנסת של הליכוד פוצל למשפר גורמים, מה שיחליש את השר שיעמוד בראש המשרד.

"נתניהו צריך לאחד את הליכוד"

אבל בניגוד לפעמים קודמות, ביטן העביר גם מסר מפוייס יותר כלפי יושב ראש הליכוד כשאמר: "בתוך הליכוד יש חברויות , יש שיתופי פעולה, זה דבר טבעי ולא צריך לעשות מזה עניין" עוד הוא הוסיף: "אני ישראל כ"ץ, אמסלם ודני דנון חברים הרבה מאוד שנים, זה לא כמו בימי דוד לוי, שרון וארנס שהיה בזמנו מחנות".

בסיום אמר ביטן לבן בסט כי לנתניהו יש תפקיד לאחד את הליכוד והוסיף כי למרות שלנתניהו יש רוב ברור של תמיכה בתוך סיעת הליכוד, עליו להתחשב גם בקבוצות שמהוות מיעוט: "נתניהו צריך לאחד את הליכוד, גם קבוצות שהוא חושב שהן קבוצות מיעוט גם להן מגיע נתח".