סמוטריץ' לנתניהו: אני מוכן לשמש כפרויקטור לציבור החרדי

במכתב ששיגר חבר הכנסת לראש הממשלה טען כי: "על אף שאיני חבר קואליציה, בשל קרבתי רבת השנים לציבור החרדי, אני מוכן להתגייס למערכה כפרויקטור לציבור החרדי, בלי תקנים או משרדים, רק ככח עזר שנרתם למלחמה המשותפת בנגיף הקורונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/20 11:03 יח בתמוז התשפ

סמוטריץ' לנתניהו: אני מוכן לשמש כפרויקטור לציבור החרדי
סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ממשיך להיות קו ההגנה של החברה החרדית בתקופת הקורונה. לאחר שאמש גונן על החברה החרדית מול השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, כותב היום (ו') חבר הכנסת גם לראש הממשלה. במכתבו הוא דורש כי יוצב פרויקטור קורונה לציבור החרדי, במכתב כתב:"עד לרגעים אלו אין מי שמוכן לקחת עליו את האחריות הכבדה מתוך חברי הקואליציה".

בעקבות כך מציע סמוטריץ' את עצמו לתפקיד: "בשל קרבתי רבת השנים למגזר החרדי, ועל אף שאיני חבר הקואליציה, אני רואה נכון לקחת על עצמי את המשימה ולהיות פרויקטור הקורנה למגזר החרדי גם ממקומי בשורות האופוזיציה. למותר לציין כי איני מבקש לעצמי שום תקן או משרד לטובת העניין, אלא את ההסמכה הממשלתית לעסוק בנושא ולפעול עם ומול הציבור החרדי במלחמה המשותפת בהתפרצות הנגיף". 

צילום: ללא

לבסוף כתב סמוטריץ' את חשיבותו של תפקיד זה: "אני סבור כי מינוי פרויקטור קורונה למגזר החרדי הוא קריטי לניהול נכון של האירוע ויש בו בכדי לתרום למיגור התפרצות הנגיף ולהיות אוזן קשבת למאות אלפי אזרחי ישראל החרדים".