בגוש עציון מתכוננים לקלוט את המבקרים בפסח

רבע שעה מירושלים ושעה מהמרכז מחכים לכם בגוש עציון עם שלל פעילויות והצעות לבילויים. במועצה מתכוננים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/18 23:05 יג בניסן התשעח

בגוש עציון מתכוננים לקלוט את המבקרים בפסח
מעיינות גוש עציון, צילום: תיירות גוש עציון

פסח כידוע הוא חג המטיילים, בגוש עציון כבר ערוכים להמוני המבקרים שצפויים לגדוש את מסלולי הטיולים בו. במבצע רחב היקף עמותת התיירות של המועצה ניקו, סללו והכשירו מחדש את תוואי השטח והמסלולים לטובת הנופשים

היכנסו למדריך האירועים המלא של כיפה לפסח

גוש עציון הוא חבל ארץ תיירותי המרכז בו שפע אתרי מורשת, אטרקציות, מרכזי מבקרים ומסעדות. בשל כך פוקדים אותו מדי חג ובחופשות עשרות אלפי מבקרים, ויש צורך לתחזק את האתרים  ולהכשירם למבקרים. בימים אלו הסתיים מבצע בדיקת השבילים מטעם המועצה בתחומי גוש עציון, המעיינות נוקו והאתרים כעת מטופחים וממתינים למבקרים.

אוירת החג החלה מורגשת באויר כבר ביום חמישי האחרון, אז נערך פסטיבל היין ביקבי גוש עציון ובו הציגו 15 יקבים מקומיים עשרות סוגי יינות מובחרים ומאות מבקרים בכל רחבי הארץ והאוכלוסיה נהנו מאוירה טובה, דוכני אוכל ויין משובח והופעות מוסיקה של תושבי האזור.

ראש המועצה שלמה נאמן ממליץ: חג  הפסח הוא אחד משלושת הרגלים בהם היו נוהגים לעלות לרגל לבית המקדש, אחת הדרכים שנהגו ללכת בה אבותינו היא דרך האבות אשר חיברה בין חברון לירושלים. בפסח הזה אני מזמין את כל ישראל לבא לבקר בגוש עציון, וממליץ לכולם ללכת בדרך האבות, לבקר במקווה מימי בית שני ולראות ברקע את כל שפלת יהודה נפרסת לרגלי גוש עציון, ומי שחשקה נפשו יכול לסיים את היום במעיין עין סג'מה.

משה ברוס מנכ"ל תיירות גוש עציון: "כולם מוזמנים לבא ולהינות באתרים ובאטרקציות שגוש עציון מציע- רבע שעה מירושלים ושעה מהמרכז"

 

מעיינות גוש עציון

מעיינות גוש עציוןצילום: תיירות גוש עציון

מעיינות גוש עציון

מעיינות גוש עציוןצילום: תיירות גוש עציון

מעיינות גוש עציון

מעיינות גוש עציוןצילום: תיירות גוש עציון