אורי לייזרוביץ' חטף נאצות על החיקוי של עידן עמדי - כך הוא הגיב

הקומיקאי שנבחר לגלם את דמותו של הזמר הפצוע ב"ארץ נהדרת" חטף תגובות קשות ברשתות החברתיות. כעת, לאחר שידור המערכון, הוא מגיב:  "הודעות כאלה מבשרות על איזה הורים יגדלו להיות כאן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 13:47 כא בשבט התשפד

אורי לייזרוביץ' חטף נאצות על החיקוי של עידן עמדי - כך הוא הגיב
אורי לייזרוביץ', צילום: Moshe Shai,FLASH 90

שבועות ספורים אחרי שנפצע בעזה, עידן עמדי הגיע שוב ל"ארץ נהדרת" בקשת 12. הפעם אורי לייזרוביץ', הקומיקאי שמגלם אותו, חזר למסיבת העיתונאים של עמדי אחרי הפציעה, שזכתה לסיקור נרחב. חלק גדול מהצופים לא אהב את הרעיון ואת אופן החיקוי, ומגיבים רבים תקפו את התכנית וקראו להחרים את השידור.

אורי לייזרוביץ': "הודעות כאלה מבשרות על איזה הורים יגדלו להיות כאן"

לייזרוביץ' שיתף בחשבון האינסטגרם שלו חלק מההודעות שקיבל, וכתב: "הודעות כאלה מבשרות על איזה הורים יגדלו להיות כאן", התייחס לקללות שהופנו כלפיו, "זה בסדר להביע דעה, זה בסדר לא להסכים, אבל הרמה הנמוכה הזו היא לא נורמה וזה שיח שצריך להיעלם".

עידן עמדי בארץ נהדרת

עידן עמדי בארץ נהדרת, צילום: קשת 12

בהמשך שיתף הודעה ובה אחת המגיבות התנצלה בפניו לאחר שצפתה במערכון, והוסיף: "וזה בסדר להתנצל ולא ישר להתלהם. המדינה שלנו, העם שלנו עבר ועדיין עובר טראומה, כולנו לחוצים, כולנו מתוחים ויש משהו קל בלהוציא קיטור, במיוחד מאחורי המקלדת. אבל תזכרו שלכל תגובה כזו, שפה כזו, הילדים שלכם והקרובים שלכם נחשפים, ומה שתזרעו היום יהיו הפירות שתאכלו אחר כך".