המטח הכבד לכרם שלום: הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל

יהי זכרם ברוך: אלו שמותיהם של שלושה חללי צה"ל שנפלו בכרם שלום: סמל ראשון ראובן מרק מרדכי אסולין, סמל ראשון עידו טסטה וסמל ראשון טל שביט

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/24 22:28 כז בניסן התשפד

המטח הכבד לכרם שלום: הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל
יהי זכרם ברוך, צילום: דובר צה"ל

הלב כואב: שעות לאחר המטח הכבד לעבר כרם שלום, דובר צה"ל מתיר לפרסום את שמותיהם של הנופלים: סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין, בן 19, מרעננה, לוחם בגדוד שקד בגבעתי, סמ"ר עידו טסטה, בן 19, מירושלים, גם הוא מגדוד שקד בגבעתי וסמ"ר טל שביט , בן 21, מכפר גלעדי, לוחם גדוד 931 מחטיבת הנח"ל.

עידו טסטה

עידו טסטה ז"ל צילום: דובר צה"ל

טל שביט

טל שביט ז"ל צילום: דובר צה"ל

ראובן מרק אסולין

ראובן מרק אסולין צילום: דובר צה"ל

עוד שלושה לוחמים נפצעו קשה

כזכור, במטח חריג שנורה הבוקר (א') מרפיח לעבר מחסום כרם שלום נפגעו מספר אזרחים ישראלים ששהו במקום. לפחות עשרה נפגעו. עוד שני לוחמים מגדוד 931 בחטיבת הנח"ל ולוחם בחטיבת גבעתי נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים.

"מחבקים את המשפחה"

הודעת עיריית רעננה: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב בעוטף עזה, של בן העיר, סמל ראובן מרק מורדכי אסולין בן 19, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. העיר רעננה משתתפת בכאבה של המשפחה שעלתה ארצה מצרפת לעיר לפני עשר שנים.

הלווייתו של סמל ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל, תתקיים מחר, יום ב', בבית העלמין הצבאי ברחוב קלוזנר רעננה. שעת ההלוויה ופרטים מדויקים יימסרו עם היוודע המידע.

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה:
"קהילת רעננה שבורה וכואבת על נפילתו בקרב של בן העיר, בוגר תיכון אוסטרובסקי. בימים קשים אלו, כולנו מחבקים את משפחתו של ראובן ז"ל, וכואבים את כאבה".