עמית סגל סוגר חשבון עם רביב דרוקר: "הזיות מאגף נכחד"

הפרשן הפוליטי הסרוג מביא מבחר ציטוטים של אנשי שמאל, בין היתר של דרוקר על ברגותי ושל יהונתן גפן על עהד תמימי: "תמימי התגלתה פחות כאנה פרנק ויותר כאווה בראון, אין לנו מדינה מיותרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/11/23 11:27 כו בחשון התשפד

עמית סגל סוגר חשבון עם רביב דרוקר: "הזיות מאגף נכחד"
עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

השבוע התפרסם מאמר של עיתונאי ערוץ 13, רביב דרוקר, בעיתון "הארץ". במאמר קרא דרוקר לשחרר את מרוואן ברגותי ולתת לו לשלוט ברצועה במידה וייבחר לראש הרשות הפלשתינית. במאמר תגובה בעיתון "ידיעות אחרונות" משיב לו הפרשן הפוליטי עמית סגל: "כמה ישראלים צריכים עוד להיטבח כדי ש'מחנה השלום' ייגמל מתאוותו לנרמל רוצחים?".

עמית סגל נגד אנשי השמאל ששיבחו את עהד תמימי: "התגלתה פחות כאנה פרנק ויותר כאווה בראון"

במאמר מתאר סגל כמה מפיגועיו הקשים ביותר של רב המרצחים ברגותי, וכתב: "השבוע, בהארץ, הציע רביב דרוקר לשחרר את ברגותי ולהמליך אותו על הרצועה בטיעון הלוגי המשונה ש'כבר שיחררנו רוצחים גדולים ממנו בעסקת שליט - למשל, יחיא סינוואר'. אם דרוקר שכח, שיפנה לחבר הפאנל שלו בערוץ 13, נתן זהבי. הוא היה בסי-פוד מרקט בזמן שהתחולל שם מסע הטבח שאירגן 'המנהיג הלגיטימי'".

תמימי. יונה צחורה? | צילום: פלאש 90

מהתשובה לדרוקר, עובר סגל לסגירת חשבונות עם עוד מבחר אנשים משמאל: "הוא הדין גם עם עהד תמימי, שיהונתן גפן השווה פעם לאנה פרנק, אורי אבנרי כינה 'ז'אן דארק מנבי סלאח', גדעון לוי התפייט על תלתלי הזהב שלה, ומאמר המערכת של 'הארץ' קרא לשחררה אחרי שסטרה לחייל שכן היא 'בחרה בדרך הפחות אלימה'. תמימי התגלתה פחות כאנה פרנק ויותר כאווה בראון. פרקליטתה לשעבר, גבי לסקי, נאלצה להודות שזו 'התבטאות פסולה'. את טבח שבט ההוטו היא בוודאי הייתה מגדירה ברוח זו כ'צעד לא ראוי'".

"אין לנו מדינה מיותרת לעוד סבב של הזיות"

"כמה ישראלים צריכים עוד להיטבח כדי ש'מחנה השלום' ייגמל מתאוותו לנרמל רוצחים? אין לנו מדינה מיותרת לעוד סבב של הזיות מהאגף הנכחד הזה בשמאל הישראלי", סיים סגל בתסכול.