שירי מימון מסכמת את הדרמה: למדתי שיעור בענווה

הזמרת המצליחה קיימה הופעה לחגיגות 20 שנים לקריירה, והגשם שהחל לרדת הפיל את החשמל וגרם לעצירת ההופעה: "ש מציאות אחרת שלפעמים דופקת בדלת. גיליתי שאני חזקה יותר מכפי שחשבתי והרבה בזכותכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 16:06 יז בתשרי התשפד

שירי מימון מסכמת את הדרמה: למדתי שיעור בענווה
שירי מימון, צילום: Yossi Zamir/Flash90.

לא כך רצתה שירי מימון לחגוג את הופעת חגיגות ה-20 לקריירה שלה. במהלך ההופעה בלייב פארק בראשון לציון, תחת כיפת השמים, החל לרדת גשם שגרם לנפילת החשמל. בעקבות הגשם ההופעה הופסקה ובסטורי ארוך סיכמה מימון את החווייה וכתבה כי "מי שהיה שם יודע שעברנו חוויה שלא תישכח".

"אני רואה מהבמה אלפים של אנשים עומדים. בגשם. לא זזים. שרים אקפלה"

"אתמול למדתי שיעור בענווה אל מול כוחות הטבע", פתחה מימון. "הרצון בשליטה ובתכנון- יש מציאות אחרת שלפעמים דופקת בדלת. גיליתי שאני חזקה יותר מכפי שחשבתי והרבה בזכותכם. אני רואה מהבמה אלפים של אנשים עומדים. בגשם. לא זזים. שרים אקפלה, עוצמים עיניים ומתפללים שהסופה תעבור, שהמופע יחזור, שנוכל לחגוג ביחד. לא נשברים, רטובים מכף רגל עד ראש אבל לא זזים לשום מקום. מגוייסים. מתפללים למעני".

שירי מימון

שירי מימון. חגגה, למרות הכל | צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

היא המשיכה: "לא נתתם לי להשבר. אל מול הדמעות שלי, ומשבר ועוד משבר ועוד משבר- אתם שם. לא מוותרים. לא נותנים לי לוותר.. באמת שאין לי מילים, מנסה לעכל. להבין מה בכלל קרה אתמול, איך זכיתי שכל כך הרבה אנשים שולחים לי כל כך הרבה אהבה? מי שהיה שם יודע שעברנו חוויה שלא תישכח. תודה לכם".

"המשפט יש לי את הקהל הכי טוב בעולם מקבל היום חותמת נצח"

היא פירטה את רשימת התודות שלה, וסיכמה בהתרגשות: "משתפת מעט מתרגשת מלא ובעיקר לא נרגעת. המשפט יש לי את הקהל הכי טוב בעולם מקבל היום חותמת נצח על הלב שלי".