צדיקה: התמונה המרגשת של נועה קירל עם האדמו"ר

הזמרת נועה קירל הגיעה יחד עם אביה אמיר לביקור במעונו של האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן". השניים הגיעו לקבל ברכה ולהתייעץ בנושאים שונים, ולא שכחו לתעד את האירוע בתמונה מרגשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 11:45 א בתמוז התשפג

צדיקה: התמונה המרגשת של נועה קירל עם האדמו"ר
צילום: Marvin photography

הזמרת הצעירה נועה קירל הצליחה לכבוש בשנה האחרונה כמעט כל פסגה אפשרית. היא ייצגה את מדינת ישראל באירוויזיון עם השיר "יוניקורן", הצליחה למלא את פארק הירקון לגמרי בעצמה ובקרוב תחזור להשתתף במופע הפסטיגל הגדול בחנוכה. לצד ההצלחה הגדולה, קירל לא שוכחת את המקורות ואת המסורת. הזמרת כבר שיתפה בעבר שאמרה ברכות השחר בבוקר האירוויזיון, והוריה הקפידו על קידוש גם בליברפול.

נועה קירל אצל האדמו"ר

נועה קירל אצל האדמו"ר צילום: איציק אוחנה "כיכר השבת", "הרבנית של האינסטגרם"

נועה קירל הגיעה עם אביה להתייעץ עם הרב יעקב ישראל איפרגן

השבוע קירל הפתיעה עם התקרבות נוספת לדת, כשהגיעה יחד עם אביה אמיר, המלווה אותה בכל צעד בדרכה, לביקור במעונו של האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה "הרנטגן". השניים הגיעו לקבל מהאדמו"ר ברכה ולהתייעץ עמו בנושאים שונים, ולא שכחו לתעד את האירוע בתמונה מרגשת של השלושה סביב שולחן אחד. זו לא הפעם הראשונה שהזמרת הצעירה מגיעה לביקור אצל האדמו"ר. עוד לפני הצלחתה באירוויזיון, חודשים ספורים לאחר שנבחרה להיות הנציגה בתחרות, קירל הגיעה לקבל ברכה מהרב.