צדיקה: נועה קירל לא ויתרה על המצווה באירוויזיון

הזמרת המפורסמת ונציגת ישראל לאירווזיון, נועה קירל, קבעה מזוזה מאולתרת, שהובאה לה במיוחד מהקהילה היהודית בליברפול, בכניסה לחדרה שבמתחם הנציגים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 20:23 יז באייר התשפג

צדיקה: נועה קירל לא ויתרה על המצווה באירוויזיון
צילום: תומר לשר

הזמרת המפורסמת נציגת ישראל לאירוויזיון, נועה קירל, נמצאת בימים אלו בחזרות לקראת תחרות הזמר הגדולה באירופה. אך בין כל החזרות והלחץ, קירל לא ויתרה על המצווה החשובה. בפתח חדרה שבמתחם הנציגים, קבעה הזמרת  מזוזה מאולתרת שהובאה לה במיוחד מהקהילה היהודית בליברפול.

צילום: שליח ynet לאירווזיון, רן בוקר

"בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית פשוטה"

נזכיר כי לכבוד הטיסה של קירל לאירווזיון, נערך אירוע חגיגי בטרקלין המלך דוד של אל על, בנוכחות אנשי המשלחת הישראלית לאירויזיון, הנהלת אל על והנהלת כאן, תאגיד השידור הישראלי. הטרקלין והטיסה לבשו מיתוג חגיגי ברוח האירוויזיון, מלווים בחדי קרן רבים ומגוונים. את הטיסה יבצע מטוס בואינג 737-900 של אל על, שלפני שבועיים נחשפה מדבקת היוניקורן המיוחדת שהודבקה עליו לכבוד נועה קירל. בטיסה יושמע השיר "יוניקורן", והדיילים והדיילות יענדו קשתות של יוניקורן.

נועה קירל

נועה קירל צילום: מורן ויזל

דקות לפני ההמראה, קירל נשאה נאום מרגש. "זה כבוד עצום בשבילי", אמרה נציגת ישראל, "לייצג את המדינה שלנו ואת העם שלנו עם השיר שלי". קירל לא שכחה להודות למי שליווה אותה ותמך בה בתקופה האחרונה, בה עבדה קשה מאוד באהבה גדולה לקראת האירוויזיון. "בסופו של יום, ארוויזיון או לא, אני ישראלית, פשוטה, מתרגשת מאוד ורוצה להודות לחברת אל על שמטיסים את כל המשלחת באופן מיוחד ודואגים לנו שנגיע עם התחושה שאנחנו הכי בבית בעולם".