אברי גלעד לא נשאר אדיש: "מה זה הדיבור הזה? זוועה"

איש התקשורת הימני פרסם פוסט נוקב במיוחד בחשבון הפייסבוק הפופולרי שלו, בו הוא תוקף את איש הציבור, "מה יוצא לך מהפה? דיבור מסריח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/23 17:30 ב באדר התשפג

אברי גלעד לא נשאר אדיש: "מה זה הדיבור הזה? זוועה"
אברי גלעד לא נשאר אדיש, צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

אברי גלעד הוא אחד מאנשי התקשורת המוכרים והותיקים בארץ. בשנים האחרונות הוא עבר שינוי פוליטי בחייו, כשנטה מהצד השמאלי לצד הימני של המפה. כבר תקופה ארוכה שגלעד לא הביע את דעתו הפוליטית, אך כעת התרחש אירוע שהוציא אותו משלוותו. דבריו של חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, גררו תגובות וגידופים רבים, ובניהם גם מגיש הטלוויזיה ששבר את שתיקתו.

אלמוג כהן, מתנצל ומסתייג

אלמוג כהן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אברי גלעד התאכזב מאלמוג כהן: "דיבור מסריח"

גלעד העלה לחשבון הפייסבוק שלו פוסט נוקב, בו הוא פנה ישירות לחבר הכנסת. "דווקא התרשמתי ממך לטובה כשהתארחת בתכנית הבוקר לפני הבחירות", שיתף, "אמרתי איש שטח, יפתיע לטובה". גלעד טוען שאכן הופתע מכהן, אך דווקא לרעה. "מה זה הדיבור הזה?" הזדעזע איש התקשורת, "מה יוצא לך מהפה? הבאת דיבור מסריח למשכן". גלעד המשיך בפנייתו לחבר הכנסת ופסל את הטיעון על כך שגם אחרים מדברים בצורה הזו. "כרגע, אתה הכי", הוא קבע.

"אחרון עברייני הצעצוע"

גלעד בחר להבהיר לכהן מה היא הדרך הנכונה להתבטא: "איש תרבות מבטא גם מסרים קשים באופן תרבותי, לא כאחרון עברייני הצעצוע". המגיש ביקש מחבר הכנסת להתעשת ולדבר יפה. "עוצמה יהודית זאת עוצמה המבוטאת באופן יהודי", הוא השתמש בשם המפלגה ממנה מגיע כהן, דרך ארץ, מכיר?". איש התקשורת סיים את הפוסט הנוקב שלו באמירת, "קשה לך? גזגז".