יעל בר זוהר: "פרידות זה אף פעם לא קל, הוא האבא הכי טוב בעולם"

השחקנית והדוגמנית חזרה מביקור אצל בעלה גיא זוארץ, שנמצא בימים אלו בצילומי "הישרדות" הרחק מישראל. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה כתבה על הגעגועים: "רק להיות לידו עושה אותי טובה יותר, רגועה יותר ושמחה יותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/24 11:03 כד בניסן התשפד

יעל בר זוהר: "פרידות זה אף פעם לא קל, הוא האבא הכי טוב בעולם"
יעל בר זוהר, צילום: שחר גאיה ביטון

יעל בר זוהר כבר רגילה שבעלה, גיא זוארץ, נעדר מדי פעם לתקופות ארוכות. תפקידו כמנחה "הישרדות" מאלץ אותו לטוס מעבר לים ולהתרחק ממשפחתו לזמן צילומי התכנית. אשתו המתגעגעת מקפידה לבקר אותו מדי פעם, וממש היום (ה') היא חזרה מהביקור שלה. "בחזרה הביתה", כתבה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "זהו. חזרנו מהמסע. מודה על הזכות לבקר את גיא בחלק השני של העולם, מרחק של 3 טיסות אי שם".

גיא זוארץ בצילומי הישרדות - יעל בר זוהר מתגעגעת

כעת, ייאלצו האישה והילדים להמתין לשובו ארצה. "פרידות זה אף פעם לא קל", המשיכה, "בטח לא מהחלק הטוב שלי, שרק להיות לידו עושה אותי טובה יותר, רגועה יותר ושמחה יותר. האבא הכי טוב בעולם. מודה על הביקור והזמן שהתאפשר לנו תוך כדי משחק הטלוויזיה הקשוח ביותר בעולם - שהפך כבר לחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו".

בר זוהר נזכרה בעונה הראשונה של הריאליטי, אז הייתה בהיריון עם בנה הבכור יהלי. "והנה 16 וחצי שנים אחרי אני מגיעה עם שלושה ילדים לבקר את ה-host החתיך והשווה ביותר בעולם. עכשיו המשימה שלי היא לתלות טבלה על המקרר ולספור חודש אחורה, עד שנגיע בעזרת ה' לאיחוד שלנו".