עשרה חודשים אחרי החתונה: רעייתו של נתן גושן בהריון

אחרי חתונתם המרגשת של הזמר נתן גושן ולירון אלביליה, היום נודע כי הזמר ואשתו מצפים לילד | היום נודע כי על רקע 20 שנים להקמתה של העמותה "משפחה אחת" השתתפו ישי ריבו וגושן בקליפ מיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/22 17:46 כא בשבט התשפב

עשרה חודשים אחרי החתונה: רעייתו של נתן גושן בהריון
צילום: צילום מסך יוטיוב

בשורות טובות: הזמר נתן גושן ואישתו לירון אלביליה מצפים לילד, כך מפרסם ערן סוויסה. כזכור, גושן בן ה-34 ואלביליה בת ה-21 התחתנו לאחר מספר חודשים של מערכת יחסים שהחלה בשידוך. הזמר וחברו הטוב של גושן, חנן בן ארי, ליווה את הזוג הטרי עם הנגן הצמוד אליו, ומי שגם ביים את הקליפ הטרי של גושן, יעקב אסרף. 

גושן שיתף בעבר כי הוא מקורב מאוד ליהדות והמסורת. הזמר ביקר באומן, בקברו של רבי נחמן מספר פעמים, והוא מנהל אורח חיים דתי, לומד תורה ושומר שבת.

מוקדם יותר היום (א'), קליפ מיוחד לשיר "נחכה לך" של ישי ריבו ונתן גושן ומשפחות נפגעות טרור מעמותת משפחה אחת - One Family נחשף לראשונה. צילומי הקליפ נערכו בשבועות האחרונים בהשתתפותם של גושן וישי ריבו, על רקע 20 שנים להקמתה של העמותה שמלווה משפחות נפגעות טרור, פעולות איבה ומלחמות צה"ל. עד היום העניקה העמותה סיוע למעל מ-10,000 ילדים וילדות, אמהות ואבות, שאיבדו את היקר להם מכל. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן