"הזדמנות מדהימה" | נתן גושן חיובי לקורונה

הזמר האהוב המקורב ליהדות חשף בפני העוקבים שלו ברשת החברתית כי גם הוא מצטרף לסטטיסטיקה והתגלה כחולה קורונה. "אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/21 14:08 כט באלול התשפא

"הזדמנות מדהימה" | נתן גושן חיובי לקורונה
נתן גושן, צילום: Dima Vazinovich/Flash90

הזמר המוכר והאהוב נתן גושן ששיתף בעבר על ההתקרבות לדת ושמירת השבת, חשף בפני העוקבים ברשתות החברתיות בשורה לא קלה ממש שעות מספר לפני כניסת החג וערב השנה החדשה. 

"אהובים שלי, שתהיה לנו שנה מבורכת", הוא כתב, "בריאות איתנה בנפש ובגוף, שנזכה לבחור את החיים שלנו כל יום מחדש ונשמח בהם באמת ושתהיה לנו ברכה והצלחה גדולה ברוחניות ובגשמיות". 

"מעבר לכך, רציתי להגיד תודה, נמצאתי חיובי לקורונה לפני כמה ימים והם היו מהימים הקשים שהכרתי. אני עדיין בעיצומה של ההתמודדות הזו וקיבלתי הזדמנות מדהימה לראות כמה יקרים האנשים סביבי. תודה לאמא שלי הצדקת הגדולה שלי, לישי ואשתו יעל שעושים בשבילנו מעל ומעבר כשאנחנו נעולים בבית, אין עוד כאלה אנשים". 

את המילים האחרונות הקדיש לאשתו, אשר לה נישא לפני מספר חודשים. "תודה לאשתי, אין לי מילים להגדיר או להסביר אותך, הנס שאת, האושר והנחמה, גילוי האור שאת. בלעדייך אין לי קיום בעולם.
הלוואי שאוכל לתת לך את כל הימים המאושרים שישנם. עד שלא אחזור לחבק אותך אין לי חיים.
שנה טובה מהבידוד שלי לכולם". 

לפני מספר שבועות, כאשר סגר עשר שנות קריירה מאז הפריצה הגדולה לקהל, סיפר על ההתקרבות ושמירת השבת. "היו לי קשיים עם לשמור שבת בתקופת הצבא, היו נפילות והיה לי קשה עם זה מאוד", מספר גושן, "אחרי שהשתחררתי הייתה לי בת זוג, ויום אחד הלכתי לקחת אותה מהעבודה, בשבת. ממש לפני שהגענו הביתה עברנו תאונת דרכים, רכב נכנס בי חזיתית, התעלפתי וכשהתעוררתי שמעתי בומים כי ניסו  לחלץ אותנו מהאוטו, הדלתות התעקמו. זוכר שאמא שלי רצה למקום מהבית, לראות שאני בסדר.  חברה שלי ואני נפצענו קל וכולנו בכינו שם יחד. ביקשתי סליחה מבת הזוג למרות שלא הייתי אשם  בתאונה, ביקשתי סליחה מאמא שלי על האוטו וביקשתי סליחה מעצמי, על זה שאני מאשים את עצמי  בהכל בלי לבדוק. מאז לא חיללתי שבת יותר".