דוקטור גפן: הזמר הוותיק זוכה בתואר חדש

הזמר הוותיק קיבל מכתב ובו נודע לו על קבלת תואר חדש מאוניברסיטת בר אילן: דוקטור לשם כבוד | "הוועדה להענקת התואר זיהתה את הערכים הראויים שמובילים אותך במסע רצוף כשרון ויושרה באמנות ובתרבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/24 13:44 כג בניסן התשפד

דוקטור גפן: הזמר הוותיק זוכה בתואר חדש
אביב גפן, צילום: Tomer Neuberg,FLASH 90

דוקטור אביב גפן: פחות מחודש אחרי שהתארס לבת זוגו, אביב גפן חוגג בשורה משמחת נוספת: בחודש הבא הוא יקבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן. התואר החדש מגיע כהוקרה על פועלו התרבותי למען החברה הישראלית.

אביב גפן מקבל תואר דוקטור לשם כבוד

במכתב שהתקבל בשם ועדת התואר מנשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופסור אריה צבן, נכתב: "האוניברסיטה מתכבדת להעניק לך תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד לשנת תשפ"ד 2024. הוועדה להענקת התואר זיהתה את הערכים הראויים שמובילים אותך במסע רצוף כשרון ויושרה באמנות ובתרבות ובפעולה המשפיעה לטובה על החברה הישראלית ומבקשת, באמצעות תואר זה, להכיר ולהוקיר את פועלך ואת דרכך".

האוניברסיטה ביקשה להדגיש את החשיבות דווקא בשנה זו "להעלות על נס את האומץ לדרוש מאתנו וממולדתנו להתעורר ולאהוב זה את זה, להוביל ולהשפיע במעשים בפועל על ההווה ועל המחר שלנו כעם וכאומה. אבני הדרך ביומן המסע הזה שלך הן בעינינו דוגמה ומופת ויש לתת להן במה ולהעצים השפעתן המיטיבה, וזאת אנו מבקשים לעשות בהעניקנו לך את התואר המכובד".