הצצה יעל שלביה מודה: "הייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא ומתחתנת איתו"

בהצצה לפרק של "מחוברים" יעל שלביה מדברת על האח שמתחתן, משתפת שלפעמים היא מקנאה בזוגיות הטהורה של האחים הדתיים ומגלה מה היה קורה אם לא הייתה מגיעה לתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/23 14:52 כח באדר התשפג

יעל שלביה מודה: "הייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא ומתחתנת איתו"
צילום: צילום מסך hot

יעל שלביה גדלה במשפחה דתית בנהריה, עד שנכנסה לעולם הדוגמנות והחלה להתרחק. מאז היא הספיקה להפוך לדוגמנית בינלאומית לבת זוגו של הזמר המצליח עומר אדם. בנוסף לכל זה, שלביה מככבת בימים אלה בעונת העשור של מחוברים ב-HOT, בה היא משתפת על משפחתה, על הזוגיות ועל הדת. בפרק שישודר הערב (ג') הדוגמנית מדברת על אהבה בעולם הדתי, וחושפת מה היה קורה אם לא הייתה מגיעה לתל אביב.

יעל שלביה מקנאה באחים: "הם מחכים למצוא מישהי משורש נשמתם"

בפרק שישודר הערב (ג'), שלביה הגיעה לאירוסין של אחיה. "אני ממש ממש שמחה בשבילם", שיתפה בהצצה לפרק, "זה הדבר הכי טהור, הם פשוט מתרגשים אחד מהשניה". הדוגמנית שהגיעה בעצמה מהמגזר, הודתה שלפעמים היא מקנאה באחים הדתיים שלה. "הם מחכים למצוא מישהי משורש נשמתם, וזה הדבר הכי טהור שאפשר לחשוב עליו", שיתפה את הצופים.

"אם לא הייתי מגיעה לתל אביב, הייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא"

בהצצה לפרק שלביה התאכזבה מכך שקיימים הרבה אנשים שלא מאמינים שיש אהבה בעולם הדתי והחרדי. "אני יודעת שיש שם אהבה אמיתית", היא הצהירה בביטחון, "זוגיות, אהבה, זה משהו שמדברים עליו כל כך הרבה בעולם הדתי, זה הדבר הכי חשוב שיש". הדוגמנית בעצמה אמנם בזוגיות עם זמר מפורסם, אך החיים יכלו לגלגל אותה למקום אחר. "אם לא הייתי מגיעה לתל אביב ולא הייתי מכירה את כל העולם הזה", היא הודתה, "רוב הסיכויים שהייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא ומתחתנת איתו".

מחוברים, הערב ב-22:00 ב-HOT