יעל שלביה ממליצה: "מי שקורא את זה ויש לו אישה חשובה בחיים"

בפוסט מיוחד לרגל יום האישה, עצרה יעל שלביה את חגיגות הפורים והעבירה מסר: "לכל הנשים כאן ובחיי - אתן הכי טובות בעולם". בהמשך היא הביאה טיפ חשוב לגברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/23 21:30 טו באדר התשפג

יעל שלביה ממליצה: "מי שקורא את זה ויש לו אישה חשובה בחיים"
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

מציינים את יום האישה: היום מציינים את יום האישה ונשים רבות חוגגות את היום שמוקדש רק להן. אחת כזו היא הדוגמנית המצליחה יעל שלביה. שלביה עצרה את חגיגות הפורים והעלתה פוסט לרגל היום אותו היא מגדירה: " היום הכי חשוב בשנה בערך". 

לא לשכוח פרחים

שלביה העלתה לאינסטגרם תמונה מאחד הקמפיינים שלה וכתבה: "נכון שעדיין פורים והכל. אבל עזבו אתכם שטויות, מחר זה היום הכי חשוב בשנה בערך יום האישה!". בהמשך הפוסט היא מוסיפה גם המלצה לגברים: "אז לכל הנשים כאן ובחיי - אתן הכי טובות בעולם. בהכל. וכל מי שקורא את זה ויש לו אישה חשובה בחיים -לא לשכוח פרחים". 

הפוסט של יעל שלביה:

"המשפחה שלך היא זו שתמיד תהיה שם לצידך"

לפני מספר שבועות שיתפה שלביה בסיפור המשפחתי שלה. שלביה שגדלה בבית דתי כתבה: "הסיפור עם המשפחה שלי הוא הסיפור הכי חשוף שיצא לי לשתף אי פעם", כתבה, "זכיתי לעבור את אחד מהשיעורים הכי חשובים בחיים שלי דווקא מול המצלמה".

"אני בטוחה שיש הרבה אנשים שמכירים את התחושה הזאת ומתמודדים לבד", כתבה שלביה למעל מיליון עוקביה, "בלי להקשות על אף אחד". הדוגמנית הסבירה שהתחושה הכי קשה עבור הורה היא לא לדעת עם מה הילד שלו מתמודד, וכך הרגישה אמה כשהשתיים היו מרוחקות. "למדתי להפסיק לברוח", היא חשפה, "להפסיק לנסות להחזיק את הכל על הכתפיים שלי ולדעת לבקש עזרה". אחרי תקופה של מרחק מהאם ומשאר המשפחה, שלביה הבינה, "בסופו של דבר המשפחה שלך היא זו שתמיד תהיה שם לצידך".