איך נראה דייט של חרדים? | הצצה לתכנית הריאליטי החדשה

תכנית דוקו ריאליטי חדשה ברשת 13 תחשוף את עולם השידוכים החרדי מקרוב - איך בוחרים עם מי לצאת לדייט? מה מותר לשתות בדייט ראשון? כל הדרך עד לווארט המיוחל | הצצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/24 14:06 כד בניסן התשפד

איך נראה דייט של חרדים? | הצצה לתכנית הריאליטי החדשה
"ווארט", תכנית חדשה ברשת 13, צילום: רשת 13

תמיד חלמתם להיות זבוב על הקיר בדייט של חרדים? בקרוב מאוד המשאלה שלכם תתגשם. ברשת 13 משיקים בחודש הקרוב תכנית ריאליטי חדשה "ווארט", שתחשוף לראשונה את עולם השידוכים במגזר החרדי בדרך לחתונה המיוחלת. במסגרת התוכנית תנסה מועצת השדכנים להביא את הרווקים והרווקות המככבים בסדרה לווארט - אירוסים וחתונה. במהלך התכנית נקבל הצצה לקבלת ההחלטות בתהליך השידוך, לקווים שמנחים את הרווקים והרווקות במגזר החרדי בבחירת בן או בת זוג ונגלה עד כמה רב הדומה על השונה ביניהם ובין הרווקים והרווקות מהעולם החילוני.

הצצה: "ווארט"

תכנית דוקו ריאליטי חדשה על עולם השידוכים החרדי

משמעות המילה "ווארט" ביידיש היא "מילה" - כלומר, השידוך נסגר. המשפחות מרימות לחיים, האימהות שוברות צלחת ובכך מסמנות שהווארט חתום וסגור. מועצת השדכנים, שגם ליהקה את המשתתפים והמשתתפות בתכנית בהתאם לסטנדרט החרדי, יראו לעיני המצלמות איך יוצרים את השידוך. השדכנים יתאימו בין בני הזוג וילוו אותם בכל תהליך השידוך - ייעצו מה להגיד או לא להגיד, איזה תכונות להבליט, מה לשתות בדייט הראשון ועוד. במהלך העונה נצפה בדייטים אמתיים ונגלה מי מהשידוכים יצליחו ומי מהזוגות ייבחרו להתקדם לחתונה.

"ווארט", הדרך לחתונה כמו שלא הכרתם מעולם - החל מ-20.5, 21:30, רשת 13