עם ספר תהילים והבטחה לתת צדקה לעניים: הזמרת אודיה מסתערת על תחום נוסף

כשהיא חמושה בספר תהילים אישי השתתפה הזמרת אודיה בקמפיין אופנה יוקרתי בו גרפה 300 אלף שקלים. הזמרת התחייבה לתרום מהכסף, חשפה סינגל שיצא בקרוב, ומספרת מה היעד המקצועי הבא "מקווה שבקרוב גם משחק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 10:16 יח באלול התשפב

עם ספר תהילים והבטחה לתת צדקה לעניים: הזמרת אודיה מסתערת על תחום נוסף
אודיה, צילום: יניר סלע

אחרי שנה בה הפכה אודיה לזמרת הצעירה ביותר שכבשה את קיסריה במופע סולד אאוט ענק, והעפילה לכל המקומות הראשונים במצעדים עם הלהיטים "אם הייתי צריכה" ו-"תשבור לי ת'לב", הזמרת אודיה כובשת פסגה נוספת וקוטפת קמפיין דוגמנות יוקרתי שהכניס לכיסה 300,000 שקלים.

אודיה, שזה הקמפיין הראשון סיפרה על סט הצילומים כי עוד אין לה תכניות מה לעשות עם הכסף שהרוויחה אך התחייבה, "מה שבטוח שאתרום חלק ממנו", עוד חושפת הזמרת כי בקרוב היא תוציא סינגל חדש שיפתח את סבב קיסריה הבא שלה ומגלה מה. 

אודיה הגיעה כשהיא אוחזת בספר תהילים אישי אותו דאגה להביא מהבית.  

אודיה מתפללת

אודיה מתפללת צילום: זיו טולדנו

אחרי שזכתה בתואר פריצת השנה במוסיקה הישראלית אמש, בשעות הבוקר המוקדמות התייצבה הזמרת והיוצרת אודיה אזולאי בסטודיו בתל אביב והשתתפה בפעם הראשונה בקמפיין אופנה. את יום הצילומים לקמפיין התחילה אודיה בתפילת הודיה, כשהיא אוחזת בספר תהילים אישי אותו דאגה להביא מהבית.  

אודיה מספרת על היעד המקצועי הבא: "אחרי המוזיקה, דוגמנות, ומקווה שבקרוב גם משחק"

הזמרת האהובה סיפרה על הסט את הקשר שלה לאופנה ואמר " יש לי אהבה גדולה לאופנה בכלל ולנעליים בפרט וכשההצעה עלתה על הפרק- היא מייד נעניתי בחיוב" אודיה הוסיפה, "אין לי הרבה תכניות עם הכסף שקיבלתי  בעבור הקמפיין, (300 אלף ש"ח), אבל אני יודעת שאתרום סכום ממנו למשפחות מעוטות יכולת, אותן אני מלווה כבר תקופת מה". 

אודיה בצילומים לקמפיין לרשת נעלי SCOOP

אודיה בצילומים לקמפיין לרשת נעלי SCOOP צילום: שי פרנקו


עוד שיתפה הזמרת המתחזקת, כי בקרוב תוציא סינגל חדש שיקדם את המופע השני בקיסריה, ואף שחררה סקופ לחברים על הסט, כי היא לא היחידה שתשיר בו. לקראת סוף הצילומים העניקה אודיה לדוגמן שלצידה, זוג כרטיסים למופע בקיסריה, שיתקיים בעוד כשבועיים.
.
בתום הצילומים בחרה אודיה כמה זוגות נעלים למלתחה הפרטית, אני מודה לאלוהים שנותן לי
הזדמנות לעשות דברים נוספים במסגרת העשייה והיצירה שלי. אחרי המוזיקה, דוגמנות, ומקווה
שבקרוב גם משחק.

האזינו לשיר "אם הייתי צריכה"