אודיה נזכרת בימים ההם: "זה תמיד עליך או על אלוקים"

הזמרת הצעירה שכבשה את קיסריה משחררת שיר חדש אותה כתבה יחד עם אושר כהן | בעבר סיפרה: "בעיקרון אני דתייה ומאמינה בשם. שומרת שבת, חגים, מצוות והכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 11:58 טו בתמוז התשפב

אודיה נזכרת בימים ההם: "זה תמיד עליך או על אלוקים"
אודיה, צילום: ערן לוי

אחרי שנה בה הפכה לזמרת הצעירה ביותר שכבשה את קיסריה במופע סולד אאוט ענק, וכבשה את כל המקומות הראשונים במצעדים עם הלהיטים "אם הייתי צריכה" ו-"תשבור לי ת'לב", הזמרת אודיה משחררת שיר חדש, "בימים ההם", אותו כתבה יחד עם אושר כהן שגם עיבד והפיק את השיר יחד עם לידור עייש.

אודיה אזולאי בת ה-21 זכתה להצלחה גדולה בשנתיים האחרונות בעקבות צאת הסינגל "אור" ששהה במצעד הרשמי של גלגל"צ שבועות רבים ובשיאו דורג במקום השישי. ביוטיוב צבר השיר למעלה מארבעה מיליון צפיות. בנוסף, השיר כבש את המקום הראשון במצעד של ספוטיפיי בישראל, והיה בצמרת מצעד אפל מיוזיק.

אודיה: "שואפת להגיע למקום של צניעות"

בראיון שהעניקה בעבר לאתר TMI נשאלה אודיה: "מה הקשר שלך לדת?", וסיפרה: "בעיקרון אני דתייה ומאמינה בשם. שומרת שבת, חגים, מצוות והכל. פרט ללבוש שבזה אני עוד קצת מתקשה ושואפת להגיע למקום של צניעות - אני עושה הכל, ברכות השחר, 18, אורח חיים דתי קומפלט". על השאלה אם תסכים להופיע בשבת היא אמרה: "בחיים לא. תגידי לי הבמה הכי גדולה בעולם, זה לא יקרה בחיים. קחי את אמינם שהוא האיידול שלי בשבת, בחיים לא".