מגוון דגמים חדשים מצטרפים לכבישים העמוסים

גם שוק הרכב מצטרף למגמת החזרה לשגרה במשק עם מגוון השקות חדשות ואם יש לכם טויוטה קורולה היברידית, היא תוכל להוביל אתכם עד טוקיו...

חדשות כיפה מוטי שטרן 21/04/21 17:41 ט באייר התשפא

מגוון דגמים חדשים מצטרפים לכבישים העמוסים
מרצדס EQA ויונדאי טוסון, צילום: יצרן

מרצדס EQA

הסנונית הראשונה לדגמי מרצדס החשמליים היתה ה- EQC, רכב פנאי המבוסס על ה- GLC (הוותיקה),עתה מצטרפות אליה שתי האחיות הקטנות EQA ו- EQB המבוססות על ה- GLA וה- GLB שהושקו לפני פחות משנה בגרסאות הבנזין שלהן. את מרצדס EQA תוכלו לקבל ב-3 רמות גימור ויחידת הנעה אחת ו- EQB עם שבעה מושבים יהיה רכב הפנאי החשמלי הראשון עם 7 מושבים ויגיע לקראת סוף 2021.

עיצוב ה-
EQA דומה מאוד ל- GLA מהדור השני ועם אורך כולל של 446.3 ס"מ היא מתחרה ברכבי הפנאי הקטנים היוקרתיים (BMW X1, אאודי Q3 וריינג רובר איווק).
בשלב זה יחידת הנעה חשמלית אחת הכוללת מנוע המספק 188 כ"ס, טווח מרבי של 426 ק"מ, תאוצה למאה קמ"ש ב- 8.9 שניות ומהירות מרבית של 160 קמ"ש.
ה-
EQA לא זועקת "אני חשמלית" ועיצובה הפנימי והחיצוני הוא דומה מאוד לשאר דגמי היצרן בשפת העיצוב העכשווית שלו.

מרצדס EQA דומה מאוד ל- GLA עליה היא מבוססת ולא מייחצנת את היותה חשמלית

מרצדס EQA דומה מאוד ל- GLA עליה היא מבוססת ולא מייחצנת את היותה חשמליתצילום: יצרן

אבזור הבטיחות זהה בכל רמות הגמור וכולל: 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה ותיקון סטייה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית ניטור רכב שבשטח ה"מת" של מראות הצד.

גרסת הכניסה – Electric מוצעת במחיר אטרקטיבי של 299,900 ₪ (289,900 ₪ בתקופת ההשקה) והיא כוללת אבזור עשיר: חישוקי 18 אינץ', תאורת אווירה, גג פנוראמי נפתח, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים, פתיחה והנעה ללא מפתח, לוח שעונים דיגיטלי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה היקפיים ומולטימדיה MBUX בגודל 10.25 אינץ', טעינה אלחוטית לטלפון וחישוקי 19 אינץ'.

רמת האבזור
Electric Art במחיר 339,900 ₪ מוסיפה מצלמת 360 מעלות, פתיחת דלת תא המטען בהנפת רגל, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לשורה השניה.

רמת האבזור
Electric Art AMG Line במיחר 379,900 ₪ מוסיפה לרשימה בעיקר פריטי עיצוץ ומגדילה את החישוקים ל- 20 אינץ'.

גרסת הכניסה איננה מאובזרת היטב ומוצעת במחיר אטרקטיבי

גרסת הכניסה איננה מאובזרת היטב ומוצעת במחיר אטרקטיביצילום: יצרן

יונדאי טוסון

הדור הראשון של הטוסון הנגיש את רכבי הפנאי עם גרסת הכניסה שנכנסה ל"קבוצה 4" והציבה אותו כאלטרנטיבה למשפחתית גדולה. למעלה מ- 66,000 טוסונים נמכרו מאז 2004 (כולל הדור השני - ix35).

עיצוב הדור הרביעי של הטוסון מרשים וקשה להישאר אדישים לו... בכל מקום במרכב תמצאו עיצוב זוויתי. בתפיחות של קשתות הגלגלים, בסף הדלתות התחתון ובקו הנמתח מהפנסים האחוריים עד אמצע דלת תא הנהג. בחזית בולט גריל טרפזי עצום הנמתח עד קצוות החזית ויחידות התאורה הראשיות מוסוות בתוכו. גם עיצוב החלק האחורי ייחודי עם יחידות תאורה אנכיות מפוצלות המחוברות בפס אנכי שמעליו סמל היצרן מובע בחלון האחורי.

מרות גידול קל בממדים החיצוניים ובזכות תכנון חכם, המידות הפנימיות בתא הנוסעים צמחו באופן ניכר וביחד עם תא מטען בנפח 515 מתקבל רכב מרווח למדי. עיצוב תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה שפגשנו
בסונטה, בסנטה-פה המחודש ובפאליסייד עם כפתורי העברת ההילוכים המחליפים את מוט ההילוכים המסורתי, לוח מחוונים דיגיטלי צף בגודל 10.25 אינץ' וכפתורי טאץ' שכמעט לא מותרים כפתורים פיזיים.

ור רביעי לרכב הפנאי שהנגיש את הקטגוריה

דור רביעי לרכב הפנאי שהנגיש את הקטגוריהצילום: יצרן

הטוסון יוצע עם שתי יחידות הנעה: מנוע 2 ליטר אטמוספרי (156 כ"ס ו- 19.6 קג"מ) ותיבת 6 הילוכים פלנטארית ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר (180 כ"ס ו- 27 קג"מ) ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמד.
מנוע ה- 2 ליטר ברמת האבזור
Premium - 159,900 ש"ח ומנוע ה- 1.6 ליטר יוצע בארבע רמות אבזור:

  • Prestige - 169,900 ש"ח
  • Panoramic - 176,900 ש"ח
  • Luxury - 181,900 ש"ח
  • Elite - 191,900 ש"ח

אבזור הבטיחות של גרסת -Panoramic כולל: 7 כריות אוויר (כולל אחת בין הנוסע הקדמי לנהג), בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב כולל שמירה על מרכז נתיב, בקרת ערנות נהג, בקרת שכחת ילדים, זיהוי תמרורים ומעבר אורות אוטומטי.

גרסת ה-
Premium מוסיפה ניטור שטח "מת" במראות הצד והתרעה על רכב חוצה מאחור.
גרסאות ה-
luxury וה- Elite מוספיות בקרת שיוט אדפטיבית (לעומת רגילה בשאר הגרסאות).
אבזור הנוחות כולל בכל הגרסאות: מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם שיקוף הטלפון, קיפול מראות חשמלי, בלם יד חשמלי עם פונקציית
Auto Hold, בקרת אקלים עם 3 אזורים וכניסה והנעה ללא מפתח.

גרסת ה- 
Panoramic מוספיה גג פנוראמי (כשמה, כמובן) ובגרסת ה- Prestige תקבלו בנוסף: לוח מחוונים דיגיטלי ומערת Stop & Start (ללא הגג הפונראמי).

גרסת ה-
Luxury תוסיף: טעינה אלחוטית לנייד, כפתורי העברת הילוכים (במקום ידית מסורתית), אפשרות העברת הילוכים מההגה וטעיה אלחותית לנייד. גרסת ה- Elite הבכירה תוסיף גם תאורת LED ראשית, ריפודי עור, כיוונון חשמלי למושב הנהג, כיוונון גובה למושב הנוסע וחימום למושבים הקדמיים.

תא הנוסעים משתייך לקטגוריה הגבוהה של דגמי היצרן

תא הנוסעים משתייך לקטגוריה הגבוהה של דגמי היצרןצילום: יצרן

יש לכם קורולה היברידית סדאן? אולי היא תיקח אתכם לטוקיו

כבר למעלה משני עשורים מפתחת טויוטה את ההנעה ההיברידית. תחילה עם הפריוס המפורסמת ובהמשך התרחב ההיצע גם לאוריס,ל יאריס ולדגמים רבים נוספים. לפני כשנתיים קיבלה גם הקורולה, המכונית האייקונית של היצרן הנעה היברידית והפכה לרבת מכר.

ב- 14 למאי יוכלו 200 בעלי קורולה היברידית להתחיל בתחרות הנסיעה ה"ירוקה" שתימדד עם התקן שימדוד את אחוז הנסיעה על חשמל בשני שלבים. הזוכה הראשון יזכה בחופשה זוגית בטוקיו והמקום השני יזכה בחופשה זוגית במלון בראשית.
לפרטים והרשה חפשו ברשת "קורולה + המירוץ + ההיברידי"

הקורולה סדאן ההיברידית שלכם יכולה לקחת אתכם לטוקיו

הקורולה סדאן ההיברידית שלכם יכולה לקחת אתכם לטוקיוצילום: יצרן