דירוג 4 גיטרות אקוסטיות המומלצת ביותר ל-2020

נגנים חובבים? מקצוענים? או שבכלל עוד לא התחלתם? אף פעם לא מאוחר לבחור את הגיטרה האקוסטית שלכם. אז ריכזנו עבורכם את ארבעת הגיטרות האקוסטיות המומלצות ביותר

חדשות כיפה תוכן שיווקי 09/09/20 15:21 כ באלול התשפ

דירוג 4 גיטרות אקוסטיות המומלצת ביותר ל-2020
דירוג 4 הגיטרות המומלצות, צילום: shutterstock

עומדים לקנות גיטרה אקוסטית? עצרו הכל! שלא תעזו לצאת מהבית לפני שאתם רואים את הדירוג הבא. במקום שתבזבזו זמן יקר על בחירת הדגם, ריכזנו בשבילכם את סוגי גיטרות אקוסטיות המומלצות ביותר לשנת 2020! 

אלו הן 4 הגיטרות שזכו בארבעת המקומות הראשונים מבין כל הגיטרות האקוסטיות שבחנו:

מקום ראשון:

גיטרה אקוסטית (גודל מלא 40") CHARD F4040 Wood Nat

חברת Chard היא מותג המתמחה בייצור גיטרות בלבד, גיטרות קלאסיות ואקוסטיות. ההתמקדות של החברה רק במשהו ספציפי הופך את המוצרים שלה לאיכותיים ביותר. במבט חטוף ניתן לראות שלדגם זה יש את המבנה המסורתי, צבע מט נקי ובגודל מלא. אם נעמיק טיפה נגלה שהדגם טומן בתוכו רכיבים ברמות הגבוהות שיש, גב וצדדי הגיטרה עשויים עץ סיסם וגם עץ Spruce איכותי המעניק לגיטרה צליל מושלם, צוואר הגיטרה וראש הגיטרה עשויים עץ רב שכבתי ביניהם Rosewood, ו Spruce. המיתרים עשויים מתכת כמובן, אך לא עבה במיוחד מה שמקל על הנגנים החדשים. אין לנו ספק שתופתעו מאוד לשמוע את הסאונד של הדגם הזה, הגימור המיוחד הזה בשילוב גב וצדדים מעץ איכותי יוצרים סאונד מלא עמוק ועוצמתי.

מפרט טכני-

יצרן: CHARD

גוף הגיטרה: Top Spruce Top, Cutaway

צוואר הגיטרה: נאטו

קצה עליון: Rosewood

חומרת מפתחות: מצופה דמוי זהב

גימור: 100%

צבע: נטורל

ייצור: עבודת יד

מחיר: 1,395 ש"ח

גודל הגיטרה: 40"  (4/4)

מס' מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – דיקט |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – נטורל

 

מקום שני:

מרכז הסאונדגיטרה אקוסטית (גודל מלא) CORT Luce Bevel

חברת Cort  ירדה מהכותרות בשנים האחרונות, אבל הדגם הזה לגמרי החזיר אותה לשוק והזכיר לנו בדיוק למה החברה הזאת כל כך מוצלחת. כאן אנחנו רואים גיטרה אקוסטית שעל פניו מבחינה עיצובית אין לה שום דבר חדש להציע. אבל כאן מדובר על גיטרה העשוייה מהעצים היוקרתיים ביותר שיש, עבודת יד, מיתרים איכותיים בעובי 0.12 וחומרת מפתחות פרמיום. הגיטרה מאוד ידידותית למשתמש, אבל לנגן המתחיל יהיה קשה להסתגל אליה מהר ולכן חשוב לעבור תחילה דרך הגיטרה הקלאסית

מפרט טכני-

גיטרה אקוסטית בעלת 6 מיתרים (מתכת) 80/20 Phosphor Bronze .012-.052 Gauge)

חומרת מפתחות: Premium tuners

גימור: 100%

מחיר: 1145 ש"ח

צבע: Vintage natural wood

גודל הגיטרה: 40"

מס' מיתרים – 6  Strings    D’Addario | אוריינטציה – ימנית

יצרן: CORT

מקום שלישי:

הגיטרה במקום השלישי

גיטרה אקוסטית (גודל מלא) CHARD EB16 Wood Nat

דגם זה מגיע בגימור עץ אותנטי שמפגין לראווה את גוף ואת צוואר הגיטרה. ה EB16 תוכננה תוך כדי התחשבות וירידה לפרטי פרטים הן מבחינה עיצובית והן מבחינה טכנית. הגיטרה יחסית קלה ומתאימה גם לנגנים מתחילים וגם לנגנים ותיקים, מאוד נוח לפרוט עליה ולעשות מעברי אקורדים מהירים כיוון שצוואר הגיטרה מגיב טוב למעברים. הגיטרה עשויה עץ שכבתי שגם תורם לסאונד של הגיטרה להיות עשיר ומעניין וגם שומר עליה מפני שינויי מזג האוויר הקיצוניים שיש בארץ. חברת Chard מאוד נגישה עם המחירים שלה כלפי כל הקהלים ועל אף שדגם זה יכול להתאים גם לנגנים מתחילים וגם לנגנים מתקדמים, המחיר הוא רק כ 900 שקלים. אנחנו יכולים להבטיח דבר אחד, גיטרה כזאת באיכות הזאת ובמחיר הזה לא תמצאו אצל אף חברה מתחרה.

מפרט טכני-

יצרן: CHARD

גוף הגיטרה: Top Spruce Top, Cutaway

צוואר הגיטרה: נאטו

קצה עליון: Rosewood

חומרת מפתחות: מצופה דמוי זהב

גימור: 100%

צבע: Nat shade

ייצור: עבודת יד

מחיר: 895 ש"ח

מס' מיתרים  – 6 | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – דיקט |  עץ צוואר – מהגוני | צבע – Wood

גודל הגיטרה: 39"  (4/4)

מקום רביעי:

גיטרה אקוסטית (גודל מלא ) YAMAHA F310CS

מי לא מכיר את חברת Yamaha? דגם זה הוא אחד מהדגמים הנמכרים ביותר לשנת 2019, וכנראה שגם לשנת 2020. בדרך כלל הדגמים של ימאהה מאוד יקרים, כיוון שהיא משתמשת ברכיבים יוקרתיים, וכמובן שגם בגלל שם המותג המחיר עולה. אבל דווקא בדגם זה, ימאהה בחרה להנגיש מאוד את הגיטרה מבחינת המחיר, ולא ירדה אפילו מילימטר באיכות הגיטרה. יכולות הצלילים להגיע לרבדים כל כך עמוקים, המיתרים שנמצאים בדיוק בגובה הנכון לנגן המתחיל, העיצוב המסורתי, הכל קיים בגיטרה הזאת. חשוב לציין שהגיטרה הזאת מומלצת בקרב מורי נגינה וגם בקרב מומחי סאונד.

מפרט טכני-

חומרת מפתחות: Premium tuners

גימור: 100%

צבע: Vintage natural wood

ייצור: עבודת יד

גודל הגיטרה: 40"

מחיר: 780 ש"ח

מס' מיתרים  – 6  Strings    D’Addario | אוריינטציה – ימנית

עץ גוף – Concert body |  עץ צוואר – SlimTaper™

לוח אצבעות rosewood /pearloid dot inlay | צבע –natural wood

לסיכום

איך אומרים? כל המתמודדים היו טובים והתחרות הייתה מאוד קשה. השיקולים שלקחנו הם בין היתר התקציב הכללי, האיכות ואהדת הקהל. בין החברות המתמחות היו עוד דגמים של החברות Fender, Yamaha ו Chard, ועוד חברות שלא נכנסו לרביעייה המנצחת. אין לנו ספק שכל בחירה שתעשו מבין הדגמים האלה תהיה נכונה.

גיטרות אלו, וכן עוד אחרות מחכות לכם באתר במרכז הסאונד.