העיתונאי הישראלי זכה בפרס היוקרתי מנשיא ארה"ב: "לא דמיינתי בחלומות הכי גדולים שלי"

הכתב המדיני ברק רביד זכה בפרס המצוינות בערב כתבי הבית הלבן עם הנשיא ג'ו ביידן: "זה לא היה קורה בלי המשפחה שלי שתמכה בי ונסעה איתי לצד השני של האוקיינוס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/24 11:43 כ בניסן התשפד

העיתונאי הישראלי זכה בפרס היוקרתי מנשיא ארה"ב: "לא דמיינתי בחלומות הכי גדולים שלי"
הנשיא ביידן, צילום: Ron Adar / Shutterstock.com

עיתונאי וואלה ו-Axios, ברק רביד, זכה הלילה (א') בפרס המצוינות "אלדו בגמן" על סיקור הבית הלבן בערב כתבי הבית הלבן עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. העיתונאי המצליח קיבל את הפרס ישירות מנשיא ארה"ב וכתב מאוחר יותר בחשבון ה- X שלו: "זה היה ערב מיוחד ומרגש שלא הייתי יכול לדמיין בחלומות הכי גדולים שלי".

"זה לא היה קורה בלי המשפחה שנסעה איתי לצד השני של האוקיינוס"

רביד הוסיף: "זה לא היה קורה בלי העורכים שלי ב-Axios שהפכו את הסיפורים שלי ליותר טובים, המקורות שלי שנתנו בי אמון, המשפחה שלי שתמכה בי ונסעה איתי לצד השני של האוקיינוס ואתם הקוראים. תודה".

ברק רביד הצטרף ל-CNN

כזכור, לפני כחצי שנה מונה ברק רביד לפרשן מדיני ופוליטי ברשת הטלוויזיה המוכרת - CNN. בהודעה נרגשת שהעלה לרשת הטוויטר כתב רביד: "ברייקינג: אני מצטרף ל-CNN כפרשן מדיני. במקביל אמשיך בעבודתי ב- axios וב"וואלה" כדי להביא לכם את הסיפורים הכי מעניינים".

כתב מדיני בהארץ, חדשות 13 ו-וואלה

רביד החל את הקריירה העיתונאית בשנת 2007 אז שימש כתב המדיני בעיתון "הארץ". בהמשך השתתף כפרשן בתכנית הבוקר של ניב רסקין בגלי צה"ל, לצד הפרשן הפוליטי עמית סגל. בשנת 2017 עזב את תפקידו ב"הארץ" ועבר לשמש כפרשן המדיני בחדשות 13 ובשנת 2020 עבר לחברת וואלה בעקבות תוכנית קיצוצים שנערכה בערוץ.