בן הזוג התקשר למשטרה: "רצחתי את אשתי"

אישה בת 38 נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בבת ים, זאת לאחר שעל פי החשד נדקרה למוות על ידי בן זוגה. במשטרה טוענים כי בן הזוג התקשר למוקד ודיווח כי רצח את אשתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 20:23 ט באייר התשפ

בן הזוג התקשר למשטרה: "רצחתי את אשתי"
ארכיון, צילום: רוני שוצר / פלאש 90

חשד לרצח בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו הערב (א') לבית בעיר, בו מצאו אישה ללא רוח חיים. הכוחות קבעו את מותה במקום. את הדיווח קיבל צוות מד"א מגבר שהתקשר למוקד 101 וטען כי רצח את אשתו.

עוד עולה מהדיווחים, כי האישה שנהרגה, היתה בת 38 במותה. לדברי המשטרה, בן זוגה של הנרצחת התקשר למשטרה כאשר הוא תחת השפעת אלכוהול ואמר לה "רצחתי את אשתי". החשוד מסר בעת השיחה שתי כתובות מגורים, אחת מהן בת ים. הגבר נעצר כאמור על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום, ונמצא כי אינו בעל עבר פלילי. לזוג שני ילדים שלא נכחו בבית בזמן האירוע. 

כזכור, רק לפני שבוע דווח על רצח נוסף של אישה על ידי בן זוגה, אז בחולון. המקרה אירע ברביעי האחרון, כאשר מאנדפרו אלאזה, בן 37, דקר את אשתו למוות לעיני בנם בן ה- 15. תוך כדי החקירה שחזר הנאשם את האירוע, מעצרו הוארך עד ליום ראשון.

מי שמבקשת לגנות את האירועים האחרונים היא יו"ר נעמת, חגית פאר, שאמרה ל"מעריב" בתגובה לרצח כי ״רצח נשים הופך לשגרה בזמן שהתכנית למלחמה באלימות במשפחה משנת 2017 נכנסה להקפאה עמוקה. אני חוששת מאד שמשבר הקורונה שמוביל לסיר לחץ בריאותי וכלכלי יגביר את גילויי האלימות בתקופה הקרובה- ייתכן שאנו כבר עדים לכך. אני קוראת לממשלה להפשיר לאלתר את התכנית למלחמה באלימות במשפחה ולשחרר את 250 מיליון השקלים שהוקצבו לה. דם נשים לא יכול להיות הפקר בישראל, גם לא בחסות משבר הקורונה״.

מי שעוד הגיבה לאירוע בבת ים היא אורה כורזים, יו"ר ויצו ישראל, שאמרה: "רצח שני בתוך יומיים וזה רק קצה הקרחון של גל אלימות במשפחה השוטף את המדינה מתחילת משבר הקורונה. הרציחות האלה חייבות להוות קריאת השכמה לציבור כולו ולממשלה, שצריכים להירתם למניעת האלימות במשפחה. בשעה זו חיות מאות אלפי נשים וילדיהן תחת אלימות מתמשכת, תוקפנות ופחד, מצויות במצב "שבי" עם בן זוג אלים, ללא גישה בטוחה לגורמי סיוע"