ליברמן מבטיח: יאושרו עוד תכניות לבניה באיו"ש

מלשכת שר הביטחון נמסר כי מועצת התכנון של המנהל האזרחי תאשר בשבוע הבא "תכניות חדשות לשיווק ותכנון יחידות דיור בכל רחבי איו"ש". בישיבה הקודמת אושרה בנייתם של הישובים למפוני עמונהה ומגרון

חדשות כיפה משה ויסטוך 04/01/18 15:47 יז בטבת התשעח

ליברמן מבטיח: יאושרו עוד תכניות לבניה באיו"ש
השומרון, צילום: פלאש 90

תכניות בניה נוספות ביהודה ושומרון צפויות להיות מאושרות במועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי, כך פורסםהיום (חמישי) על ידי לשכת שר הביטחון אביגדור ליברמן.

"כחלק ממדיניות שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון", נכתב בהודעה, "הנחה השר לכנס בשבוע הבא (יום ד') את מועצת התכנון העליונה (מת"ע), לאישור תכניות חדשות לשיווק ותכנון יחידות דיור בכל רחבי איו"ש".

תומך בבניה. השר ליברמן

תומך בבניה. השר ליברמןצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

במהלך הישיבה האחרונה של המועצה, שהתקיימה לפני כשלושה חודשים, אושרו לבניה הישובים עבור עקורי עמונה ומגרון. לצדם עדיין ממתינות אלפי יחידות דיור שתכניותיהן לא קודמו בשנה האחרונה.

ליברמן עצמו אמר אז בשיחות סגורות כי"יש לו "מחויבות אישית גדולה להתיישבות היהודית בחברון בפרט, ולהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל". שר הביטחון גם ציין כי הוא פועל "באחריות ובשיקול דעת כדי להגדיל את ההתיישבות, ועושים את זה באופן חכם ועל אף הלחצים וההתנגדויות. התוצאות הטובות בשטח מדברות בעד עצמן". לדבריו, "חברון היא אחד מסלעי קיומנו כעם וכאומה, והבנייה בה היא מימוש החזון הציוני".