חיילים חרדים סיימו מפגש עם ניצולי השואה והצהירו אמונים לצה"ל

חיילי גדוד נצח יהודה השתתפו בשבוע שעבר ב"צעדת הגבורה" לצד ניצולי שואה רבים. מרוחר יותר הם כבר עמדו דום בכותל וצעקו בגרון ניחר: "אני מצהיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/18 12:27 א באייר התשעח

חיילים חרדים סיימו מפגש עם ניצולי השואה והצהירו אמונים לצה"ל
החיילים בזמן הטקס, צילום: עמותת נצח יהודה

"לשם ייחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה בדחילו ורחימו, הריני מכשיר את גופי להיות בן אמיץ ובעל כוח לאומה ולזכות בבחינת תחיית המתים בחזרה לגוף קדוש לא פחות מרוח הקודש", אלו מילות התפילה המיוחדת שאמרו חיילי גדוד נצח יהודה בטקס ההשבעה שנערך בכותל המערבי במוצאי יום השואה.

"יהי רצון מלפניך ה׳ אלוקינו ואלוקי אבותינו שכל טיפת זיעה ויגיעה ומאמץ שאעשה ברוחי וגווייתי יעלה לרצון ובנחת רוח לפניך ונזכה לעשות זאת באמת ובלבב שלם, המשיכו החיילים מהגדוד החרדי, כשבלבם עדיין הרושם מ"צעדת הגבורה" שבה השתתפו לצד ניצולי שואה רבים.

מרבני עמותת "נצח יהודה", שמלווים את החיילים במהלך השירות צבאי, נמסרכי "ביום השואה אנחנו מתפללים לזכרם ולעילוי נשמתם של שישה מיליון יהודים אשר נספו באירופה. היום זכו חיילינו לצעוד ברחובות ירושלים יחד עם ניצולי שואה. חיילים חרדים שמשרתים בצה"ל תוך הקפדה על אורח חיים חרדי הם הוכחה לניצחון הרוחני של עם ישראל. בעזרת ה' זכינו, שבעים שנה אחרי תום המלחמה, לראות במו עינינו את שיקומו של העולם הישיבות שיחד עם חיילינו בחזית מהווים ערובה לכך שאסון השואה לא יקרה שנית".