חושפת התלונות נגד סלומינסקי: תגובה תומכת מראשי המפלגה והקהילה, הייתה עוזרת לנפגעות להגיש תלונה

חגית מוריה גיבור, חושפת התלונות נגד ח"כ סלומינסקי, מגיבה לסגירת התיק נגדו וטוענת, כי תגובת ראשי המפלגה והקהילה הדתית למתלוננות היתה מתנערת, ובכך פגעה בבטחונן וגרמה להן לסרב להגיש תלונה על הטרדה מינית

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/17 20:40 טו בכסלו התשעח

חושפת התלונות נגד סלומינסקי: תגובה תומכת מראשי המפלגה והקהילה, הייתה עוזרת לנפגעות להגיש תלונה
חגית מוריה גיבור, צילום: מתוך הסרטון

חושפת התלונות נגד ח"כ סלומינסקי, חגית מוריה- גיבור, מגיבה היום לידיעה כי היועמ"ש החליט לסגור את התיק נגד חבר הכנסת, בעילה של חוסר ראיות מספיקות: "לצערי הנשים הדתיות שנפגעו מחבר הכנסת סירבו להגיש תלונה. המחיר האישי, המשפחתי והקהילתי שהן הרגישו שידרשו לשלם היה כבד מדי. יש לתהות האם תגובה קצת פחות מתנערת ויותר תומכת מראשי המפלגה וראשי הקהילה הדתית, בה יש לסלומיאנסקי כח רב, הייתה תורמת לתחושת הביטחון של הנפגעות ואולי עוזרת להן להחליט אחרת בנוגע לתלונה".

מוריה-גיבור כבר כתבה בעבר בפוסט חריף ונוקב, כי היא מאשימה את ראשי הציונות הדתית ובראשם את שר החינוך נפתלי בנט, על כך שנושא הפגיעות המיניות בתוך המגזר אינו עומד בראש מעייניהם. בפוסט כתבה מוריה-גיבור: "כמה חבל שבמילות הפתיחה, בחר ראש המפלגה להלל ולשבח את ועדת חוקה ואת העומד בראשה. חבר מפלגתו. שיש כרגע חקירה בעניינו על עשרות נשים שהוטרדו מינית על ידו. אבל כבר הבנו היטב. כסף, קומבינות וכח במקומות הנכונים זה הרבה יותר חשוב מאיזו פגיעה מינית פה ושם". בכך התייחסה לדברי השר נפתלי בנט על ח"כ סלומינסקי, בוועידה פנימית של הבית היהודי.