גורם המעורה בקיום הכנס ל'כיפה': "הביקורת זה בכלל מאבק נגד המיקרופון של צומת"

אחד הנוכחים המרכזיים בכנס לשכת עורכי הדין דחה את הביקורת על ח"כ מועלם שהשתתפה באחד הפאנלים, "האירוע היה מותאם לציבור שומרי השבת. אם סיון רהב מאיר הייתה מנחה זה היה בסדר בגלל שמדובר בעיתונאי חילוני זה פתאום לא בסדר?"

חדשות כיפה משה ויסטוך 03/12/17 13:34 טו בכסלו התשעח

גורם המעורה בקיום הכנס ל'כיפה': "הביקורת זה בכלל מאבק נגד המיקרופון של צומת"
שולי מועלם, ארכיון, צילום: יונתן סידל, פלאש90

הופעתה של ח"כ שולי מועלם רפאלי בכנס שנערך בשבת האחרונה עורר גלים והקים עליה לא מעט מתנגדים. עם זאת, אחד מהגורמים המעורים בנעשה מסר ל'כיפה' כי מדובר בכלל במסע רדיפה נגד המיקרופונים של מכון 'צומת' בלבד.

"כל הביקורת זה בכלל מאבק נגד המיקרופון של הרב רוזן זצ"ל", טען הגורם והוסיף שהכנס עצמו היה מותאם למן ההתחלה להשתתפותם של הקהל הדתי, "האירוע היה מותאם לציבור שומרי השבת".

לדבריו, הוא לא מבין מדוע התעורר כעס על ח"כ מועלם, "יש הרבה שבתות שבהם מביאים מרצה אורח. אם זאת הייתה סיון רהב מאיר שהייתה מנחה זה היה בסדר ובגלל שמדובר היה בעיתונאי חילוני (אטליה שומפבלבי מ ynet, מ"ו) זה פתאום לא בסדר?".

כזכור אמש פורסם כי יו"ר סיעת הבית היהודי הופיעה בכנס של לשכת עורכי הדין שנערך בבית מלון באילת. במהלך השבת נערך פאנל מיוחד שבו נטלה ח"כ מועלם חלק כשהיא נעזרת המיקרופון מיוחד מבית היוצר של מכון 'צומת'. "הציונות הדתית מארגנת הרבה מאוד אירועים דומים בבתי מלון ועד עכשיו לאף אחד זה לא הפריע", סיכם הגורם שמכיר את חברת הבית היהודי