אחרי 28 שנה: הרב שמואל זעפרני פורש מראשות ישיבת המאירי

הרב שמואל זעפרני ראש ישיבת ההסדר המאירי הודיע היום כי הוא פורש מתפקידו כראש הישיבה לאחר 28 שנים בתפקיד, מחליפו – הרב עדיאל אסייג. "היה לי עונג גדול", כתב הרב

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/21 16:44 ט בטבת התשפב

אחרי 28 שנה: הרב שמואל זעפרני פורש מראשות ישיבת המאירי
ישיבת המאירי, צילום: Yossi Zamir/Flash90

ראש ישיבת המאירי, הרב שמואל זעפרני פרסם היום אגרת לתלמידים ולבוגרים בה הוא עדכן על פרישתו מראשות הישיבה לאחר 28 שנים בתפקיד. בארגת כתב הרב:  "תלמידי הישיבה ובוגריה, היה לי עונג גדול ללמד אתכם וללמוד אתכם, בבחינת "ומתלמידיי יותר מכולם". ברכותיי החמות שכל אחד מכם ימשיך לעלות במעלות התורה והיראה ושיזכה לקדש שם שמיים במעשיו. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכם על התפילות הרבות לרפואתי. אני רואה בחוש כיצד התפילות מועילות ומבקש מכם להמשיך ולהעתיר בעדי".

מנכ"ל הישיבה גרשון ביים אמר: "זהו יום לא פשוט עבורנו, אנו, תלמידי הרב  ומוקיריו חבים לו כל כך הרבה. אנו כבר תקופה ארוכה מאוד משתאים ממסירות הנפש שלו, מהאיתנות שלו ומגודל האמונה שלו שמהווים מגדלור עבורנו. אנו מתפללים שזכות התורה תעמוד לו ויזכה לרפואה שלמה ומהירה מעל לדרך הטבע, מתפללים ומייחלים לרפואתו של הרב שמואל בן חנה בתוך שאר חולי ישראל, מצפים להמשיך לשמוע את שיעוריו בישיבה כנשיא הישיבה ומאחלים הצלחה לרב עדיאל אסייג בהובלת הישיבה".

הרב אייל גריינר, ראש ישיבת ההסדר טפחות ומרבני איגוד ישיבות ההסדר: "בית איגוד ישיבות ההסדר מבקש להכיר תודה בשם כלל עם ישראל לראש ישיבת המאירי הרב שמואל זעפרני על עשרות שנים של חינוך ומסירות נפש לאהבת תורה עם וארץ לתלמידיו ושומעי לקחו. הרב זכה ומעמיד דורות של תלמידים אוהבי ה' המאירים באור גדול את עולמנו, וכל זאת מכוח מאור פניו ונעימות חייו המיוחדים של הרב. ראשי הישיבות ותלמידיהם בכל אתר ואתר מתפללים לרפואתו השלימה של הרב ומאחלים לזכות להנות מאורו עוד שנים ארוכות וטובות".