איכות השירות: 92% מרוצים מהרישום לנישואין

המועצות הדתיות דורגו במקום הראשון בסקר שביעות רצון שנערך בקרב עשרות משרדי ממשלה. סניף הרישום בתל אביב זכה לממוצע גבוה על ידי הזוגות שביקשו להתחתן דרכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/18 16:23 יז בטבת התשעח

איכות השירות: 92% מרוצים מהרישום לנישואין
חתונה, צילום: shutterstock

דו"ח איכות השירות הממשלתי לציבור של רשות התקשוב, המודד את רמת השירות הממשלתי, דירג את סניפי רישום הנישואין במועצות הדתיות במקום הראשון בקטגוריית שביעות רצון כללית מרמת השירות (92%), מבין עשרות משרדי ממשלה ויחידות סמך שנבחנו בסקר.

בולטת במיוחד באיכות ורמת השירות הייתה המועצה הדתית בתל אביב, עם ממוצע גבוה שניתן על ידי הזוגות הנרשמים לנישואין בעיר, בפרמטר של קלות ויעילות תהליך הרישום.

משרדים ויחידות נוספות שדורגו במקומות גבוהים בקטגוריות השונות הינם רשות התאגידים (91%) הרשות לזכויות ניצולי שואה (90%), המשרד לשירותי דת, משרד הביטחון, משטרת ישראל, משרד הקליטה והמוסד לביטוח לאומי.

הסקר המקיף נמדד במשך תקופה ארוכה על ידי תצפיות ומדידת זמני קבלת השירות הפרונטלי, סקרי שביעות רצון וראיונות שטח עם לקוחות שנערכו על ידי סוקרי רשות התקשוב הממשלתית. הסוקרים בדקו בין השאר את חווית הביקור בסניף, משך זמן ההמתנה בתור, רמת הטיפול בפניות, מקצועיות העובדים ויעילות התהליך.

יו"ר המועצה הדתית בת"א, אלדד מזרחי, בירך על ממצאי הדו"ח, ואמר: "אנחנו שמחים מאוד על תוצאות הסקר המחמיאות לרמת רישום הנישואין בארץ. להיות ראשונים ברמת השירות זה הישג גדול, אליו חתרנו בשנים האחרונות ואשר מחייב גם להמשך.

"אין ספק כי המהפך בתודעת השירות והשינוי התפיסתי אצל נותני השירות בהם הצבנו את האזרח במרכז, מביאה להגברת אמון הציבור בנו. ואני משוכנע כי הדבר יתרחב גם לשאר תחומי שירותי הדת במדינת ישראל".