"לא יודע בעד מי אתם במלחמה": מה הרגיז את ינון מגל?

שני המגישים הוותיקים התעמתו שוב בתוכניתם המשותפת ברדיו 103fm והפעם טען כספית כי "הספין החלול של אוסלו לא כל כך יחזיק. במדינה מתוקנת, כבר מזמן הייתה נפתחת ועדת חקירה". מגל השיב: "אתם מדברים עלינו? שאנחנו שופרות? אתם מלאי שנאה והרס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/23 12:00 ו בטבת התשפד

"לא יודע בעד מי אתם במלחמה": מה הרגיז את ינון מגל?
כספית ומגל, חוזרים לשדר יחד, צילום: Tomer Appelbaum/POOL, , Yonatan Sindel/Flash90

עימות נוסף התרחש הבוקר (ב') בתוכניתם המשותפת של בן כספית וינון מגל ברדיו 103 fm וגם הפעם נסוב העימות סביב תפקוד הממשלה והעומד בראשה. כספית תקף את מגל סביב העיסוק החוזר בהסכמי אוסלו, מגל השיב: "30 שנה אתם מבלבלים את המוח עם אוסלו וההתנתקות. הכל פייק אצלכם".

כספית: "הספין החלול של אוסלו לא כל כך יחזיק"

"אני רואה שאתם עדיין תקועים עם אוסלו וזה סימן שאין על מה לדבר ואין איך להגן על תועבה", טען כספית בתחילת התוכנית. "הספין החלול של אוסלו לא כל כך יחזיק. במדינה מתוקנת, כבר מזמן הייתה נפתחת ועדת חקירה". בהמשך תקף את ראש הממשלה וטען כי "האיש הזה שהסתער על אוסלו מכניס ברגעים אלה סולר במאות אלפי ליטרים, מכניס אותו לידיים של חמאס כשכל יום אנחנו קוברים חיילים".

בן כספית

בן כספית, עוד עימות באולפן. צילום: Miriam Alster/Flash90

"אני לא יודע בעד מי אתם במלחמה הזו, אתם רוצים שנתניהו ייכשל"

מגל איבד מעט משלוות רוחו ותקף את כספית: "אתם באמת נורא מגוחכים. להגיד שנתניהו הסתער על אוסלו. כמה אתם שקרנים, פתאום הוא הפך להיות שמאלן. לבכם לא במקום הנכון. אתם מדברים עלינו? שאנחנו שופרות? אתם מלאי שנאה והרס". מגל סיים ותקף: "אני לא יודע בעד מי אתם במלחמה הזו, אתם רוצים שנתניהו ייכשל. 30 שנה אתם מבלבלים את המוח עם אוסלו וההתנתקות. הכל פייק אצלכם".