בשורה למילואימניקים: כרטיס כמעט חינם להופעה מלאה של חנן בן ארי ביום העצמאות

אל על במבצע לחיילים: כל מלאי הכרטיסים למופע ההוקרה של חנן בן ארי למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים, שיתקיים ביום העצמאות, יימכר ב-25 ש"ח לכרטיס בלבד  

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/24 16:05 כד בניסן התשפד

בשורה למילואימניקים: כרטיס כמעט חינם להופעה מלאה של חנן בן ארי ביום העצמאות
חנן בן ארי, צילום: אהרון גדליה

בשורה לחיילים ולמילואימניקים: חברת "אל על" תסבסד את עלות הכרטיסים למופע ההוקרה של חנן בן ארי למשרתי צה"ל, כך שכל מלאי הכרטיסים ימכר במחיר סמלי של 25 ₪ לכרטיס בלבד, באמצעות אתר קופות ת"א, בהצגת תעודת חוגר/ משרת מילואים. במסגרת ההטבה אל על תאפשר לכ-6,000 משרתים בסדיר ובמילואים שצפויים להגיע למתחם האקספו בת"א לחוות מופע עצמאות מהנה במחיר מוזל.

"ההטבה תאפשר למילואימניקים לציין את יום העצמאות במופע חווייתי ומאוורר"

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: "ההטבה תאפשר לאלפי משרתים בסדיר ובמילואים לציין את יום העצמאות הקרוב במופע חוויתי ומאוורר, לאחר שחוו תקופה מאתגרת במסגרת שירותם". חנן בן ארי: "את מה שהם נתנו לנו, אף פעם לא נצליח להחזיר, אולי רק לומר תודה".

חנן בן ארי

חנן בן ארי, צילום: דניאל כהן

המופע של חנן בן ארי ייערך ביום העצמאות

המופע ייערך ביום העצמאות, יום שלישי, 14 במאי 2024, באקספו תל אביב. להזמנת כרטיסים יש להיכנס לדף המופע באתר קופות ת"א. נבהיר כי מימוש ההטבה יתבצע באופן אוטומטי במעמד הרכישה באתר קופות ת"א (מלאי הכרטיסים מוגבל) בכפוף להצגת תעודת חוגר/ מילואים, ולכן אין צורך לפנות למוקד השירות של אל על.