טלי גוטליב התפוצצה על עמית סגל: "תבדוק עובדות"

אחרי הציוץ התמוה של חברת הכנסת טלי גוטליב בו האשימה את העיתונאי ערד ניר בשמחה לאיד על מצבו של נתניהו, הפרשן עמית סגל תקף - כך היא הגיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/07/23 11:54 כז בתמוז התשפג

טלי גוטליב התפוצצה על עמית סגל: "תבדוק עובדות"
טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

חברת הכנסת טלי גוטליב עוררה אמש (ש') סערה אחרי שהאשימה את העיתונאי ערד ניר מחדשות 12 שחייך בעת שדיווח על מצבו הבריאותי של נתניהו, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל, עקץ אותה על הדברים וכתב: "זה פשוט שקר נקלה, הוא לא חייך די להסתה".

הציוץ של גוטליב שעורר סערה

כאמור, בציוץ שהתחיל את הסערה כתבה גוטליב: "ערד ניר,להקיא על החיוכים שלך בעת דיווח על מצבו של רוה"מ. החיוך מיד מש מפניך כשנאלצת להקריא דיווח חיובי ב"ה. וחגי לוין, שלא הייתי נותנת לך לטפל בי, תתבייש לך! איך אתה מעז לומר שאולי כדאי שנתניהו יודה לרופאים שעובדים בשבת. לך לוין יש חלק בפילוג ובשנאה ובשקרים ששטפו את הארץ שלנו".

גוטליב: "עמית סגל לא מתפלאית על אי דיוקים שלך"

עמית סגל, עולמות הפוכים

עמית סגל, צילום: Hadas Parush/Flash90

אחרי המתקפה של סגל, גוטליב לא נשארה חייבת וצייצה נגד העיתונאי הסרוג: "עמית סגל לא מתפלאית על אי דיוקים שלך.(עיתונאי אחרי הכל) לפני שאתה מעז לומר שדבריי הם שקר ניקלה לא פחות, תבדוק עובדות. לא רשמתי שערד חייך בעת הדיווח על הגעת רוה"מ לביה"ח. רשמתי: "להקיא על החיוכים של ערד ניר בעת הדיווחים על מצבו של רוה"מ".. יחי ההבדל. אתה מוזמן לצפות בערד ולהקיא".