טלי גוטליב זועמת על ערוץ 14: "ועוד ביום כזה"

חברת הכנסת מהליכוד צפתה בערוץ 14, והופתעה לראות על המסך אדם שפחות מזוהה עם האג'נדה של הערוץ - ושלה עצמה. בציוץ ששיתפה בטוויטר הביעה את תמיהתה: "למה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/23 22:23 כ בתמוז התשפג

טלי גוטליב זועמת על ערוץ 14: "ועוד ביום כזה"
טלי גוטליב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי יממה סוערת, במהלכה כולם תקפו את כולם - שרי הממשלה את היועמ"שית, תומכי הרפורמה את "רשת ביג" וביידן את ממשלת ישראל הנוכחית אותה כינה: "הקיצונית ביותר בשנים האחרונות", גם חברת הכנסת טלי גוטליב הצטרפה לחגיגה, ויצאה במתקפה בחשבון הטוויטר שלה. באופן מפתיע, מושא הכעס שלה הפעם הוא דווקא ערוץ 14.

במהלך צפייה בערוץ, הופתעה לצפות באורח שפחות שימח אותה לראות על המסך. "רואה ערוץ 14 ואת מי אני רואה?" צייצה חברת הכנסת גוטליב בחשבון הטוויטר שלה. "את יהודה שפר אוהד הפרקליטות". כתבה בזעזוע, והדגישה: "ועוד ביום כזה. למה??".

נזכיר כי עורך הדין יהודה שפר כיהן בעבר כמשנה לפרקליט המדינה ולאכיפה כלכלית, וכיו"ר הרשות לאיסור הלבנת הון. שפר חתם בעבר על גילוי דעת נגד חקיקת פסקת התגברות והרחבת חור החסינות, וידוע בדעותיו הנחרצות נגד הרפורמה המשפטית. 

גוטליב: "תכלס בושה"

אתמול, חברת הכנסת מהליכוד תקפה את המפגינים נגד הרפורמה,  וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "כנראה המפגינים פשוט מטומטמים תסלחו לי. אם הם אשכרה חושבים שביטול עילת סבירות היא דיקטטורה הם מהונדסי תודעה ושטופי מוח", פתחה. 

לדבריה, ביטול עילת הסבירות לא יפגע ביכולתו של בית המשפט העליון לבתערב בהחלטות ממשלה. "הרי ברור לכל בר דעת שבג"צ מוסמך להתערב בכל החלטת ממשלה משיקולי צדק, מידתיות, פגיעה בזכויות אדם ועוד. אך המפגינים המופרעים לא נותנים לעובדות לבלבל אותם.. תכלס בושה".