הזוג הזה חייב להיפרד - כל מה שפספסתם בסופ"ש הזוגות של חתונמי

סופ"ש הזוגות המשעמם בתולדות חתונה ממבט ראשון הגיע לסיומו, אך לפחות יצאנו עם מסקנות: רון וטל מאוהבים מדי, חן ויוסי ממציאים ריבים מדומיינים, עינב ורז הם שידוך מושלם וזוג אחד חייב להיפרד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/08/23 11:24 כב באב התשפג

הזוג הזה חייב להיפרד - כל מה שפספסתם בסופ"ש הזוגות של חתונמי
צילום: צילום מסך קשת 12

סופ"ש הזוגות המשעמם ביותר בתולדות חתונמי הסתיים, והבהיר לנו היטב למה בקשת 12 בחרו להרכיב את האייטם מהדרמות בעונות הקודמות. רוב הזוגות במצב טוב מאוד, וגם אלו שלא לא חוו טלטלות מעניינות במיוחד. צמד הפרקים (ותודה להפקה שהסתפקה הפעם בשניים ולא מרחה פרק נוסף) היה עמוס בשיחות שכבר שמענו, ושום דבר לא הפיל אותי מהכיסא.

חן ויוסי

ובכל זאת, בואו נסכם. חן ויוסי במצב טוב כל כך שחן הייתה חייבת להמציא ריב על שום דבר. בדרך חזרה מהסופ"ש היא ניסתה לשכנע את יוסי שהוא התבאס שהיא יצאה שתי דקות אחרי כולם וגררה אותו לשיחה עם הרגשות והתחושות שלו. יוסי ניסה להסביר שהוא בכלל לא התבאס, ואמר, "אני לא מבין למה אני מדבר על זה". האמת, יוסי, גם אנחנו.

טפו חמסה, חן ויוסי באמת במצב מצוין, ושרק ימשיך ככה. הם מצליחים לשמור על הומור וקלילות וגם על פתיחות ושיח רגשי, והשיחות של הבנים והבנות הבהירו את זה מצוין. יוסי השתפך על חן, חן השתפכה על יוסי, ושניהם יצאו הביתה מרוצים וגאים.

יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12

רז ועינב

כבר הכרזתי בפרק הקודם שרז ועינב הם המנצחים האמיתיים של סופ"ש הזוגות, והפרק הנוסף המשיך להוכיח זאת. בשיחה עם הבנות עינב הסבירה שהיא לא חשבה שתוכל למצוא מישהו שיבין אותה ויכיל אותה, ורז הוא בדיוק המישהו הזה. שניהם קצת עוף מוזר, קצת ביישנים ומאוד מתוקים, וזה מה שהופך את הקשר ביניהם למוצלח כל כך. הדוגמה החיה לכך היה הפחד האמיתי של עינב שאף אחד לא יגיע לשבת לידם, והתמיכה הנפלאה של רז, ששילב בין צחוק לרגישות ואמפתיה.

רון וטל

כבר מספר פרקים שאני מנסה להבין מה מפריע לי אצל רון וטל. הרי הם חמודים, מסתדרים ומפגינים אהבה, למה אני לא מסוגלת להתאהב בהם? סופ"ש הזוגות עזר לי לשים את האצבע במקום הנכון. בדיוק כמו קטיה וליאור בעונה הקודמת, הכל הולך לרון וטל בקלות מדי. הם התאהבו מיד, הם לא רבים, הם מדברים על הכל בפתיחות וחולמים על ילדים. הם מצהירים גם בפני הזוגות האחרים שהם בכלל לא מבינים מה קשה בתהליך ובגדול, הם רק מחכים לשלב הבא.

כנראה שכשצופים בגברים ונשים בגילאי ה-30 שמקריבים את נפשם כדי למצוא אהבה - דוגמת רותם ורונן ואפילו מור ושניר - קשה לצפות בזוג שהכל הולך לו בקלות. ובכלל, קשה לי להאמין בפשטות הזאת ובאהבה אמיתית תוך שלושה שבועות. עם זאת, אני חייבת להוסיף הסתייגות כי כבר הזכרתי את קטיה וליאור, וכנראה שלפעמים יש ניסים ויכולים לצאת אפילו ילדים. בעזרת השם.

רון וטל, חתונה ממבט ראשון

רון וטל, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12

רותם ורונן

עוד מוקדם מדי לומר, אבל יש מצב שסופ"ש הזוגות הזה יהיה נקודת תפנית משמעותית בקשר של רותם ורונן. הקשר שחווה הכי הרבה ריבים וטלטלות קיבל סוף סוף מקום לפורקן, משני הצדדים. רותם קיבלה תמיכה ועידוד על הסיטואציה הקשה בירח הדבש, אך קיבלה גם לא מעט ביקורת דרך התבוננות בלבד. בזמן שהביטה בשאר הזוגות וערכה השוואות, רותם הבינה שהיא קשה מדי עם רונן ואפילו פעלה בהתאם. היא נתנה לרונן את המקום שלו לפרוק ולהתפרק, לא ניסתה ללחוץ עליו או לדחוק בו וידעה שבסופו של דבר הוא יחזור. לזוג הזה יש עוד הרבה מה לעבור עד שיוכל להפוך לזוג אמיתי, אבל יש מצב שזה יכול לקרות.

תומר ויואנה

אין הרבה מה לומר על הזוג הנפלא הזה. הכל הולך טוב, הם קרובים ואוהבים, אבל בניגוד לרון וטל הם גם מאוד מודעים. הם עדיין מודאגים מהיעדר הריבים ועדיין מחפשים מורכבים, וזה מה שהופך את הקשר הזה לבוגר יותר וחזק יותר. שניהם דרוכים לרגע המטלטל ומחכים לו ברעדה, אך עד אז הם מחזקים את הקשר שלהם מספיק כדי שכשיגיע הרגע, הם יוכלו לעבור את הסופה יחד. בכל הנוגע אליהם, אני אופטימית לגמרי.

תומר ויואנה, חתונה ממבט ראשון

תומר ויואנה, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12

משה ונועם

בכל הנוגע למשה ונועם בהחלט אפשר לראות שיפור. בניגוד לשניר, משה כן מצליח להתגבר לאט לאט על עניין המשיכה. הם עוד לא זוג, כמו שנועם הצהירה בשיחה עם הבנות, אבל הם כן מתקדמים לכיוון הזה. הם יותר קרובים, יותר מביעים תמיכה וחיבה, ובסופו של דבר הם צועדים את המסע הזה יחד. כל שנותר הוא לקוות לטוב.

מור ושניר

אחרי עונה שלמה של הבטחות, השיחה הקשה של שניר הגיעה. בדרך חזרה מהסופ"ש בו אסף מסקנות והקשיב לעצות הבנים, שניר החליט לפתוח מול מור את עניין המשיכה. לראשונה מתחילת הקשר הזה מור הראתה חולשה. מהרגע הראשון היא הייתה מהממת, חייכנית, זורמת, קלילה ובעיקר סבלנית, אבל גם מור יצאה עם מסקנות מסופ"ש הזוגות. היא ראתה את הקשרים האחרים והבינה שעניין המשיכה זו בעיה ספציפית לה ולשניר, בעיה שככל הנראה לא תיפתר.

אני לא כועסת על שניר. יש לי הרבה ביקורת על ההתנהלות שלו לאורך הפרקים, אבל בכל עניין המשיכה אין לו באמת מה לעשות. הוא ניסה, ולא משנה כמה מור תהיה מהממת (והיא מהממת), זה כנראה לא ישתנה. הגיע הזמן שהשניים ישימו לזה סוף ויבינו שלפעמים כדאי לעצור בזמן, ואין ספק שהזמן כבר עבר.

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון

מור ושניר, חתונה ממבט ראשון צילום: צילום מסך קשת 12