תומר דחה את יואנה וכבש אותנו - כל מה שפספסתם בסופ"ש הזוגות של חתונמי

סופ"ש הזוגות התחיל וכולם מתחלקים למנצחים ומפסידים: בעוד טל ורון ויוסי וחן מפגינים זוגיות מעוררת קנאה, תומר משתדל לשמור על פרופיל נמוך. רותם מתחילה להבין את הטעויות שלה ושניר מתחיל להעריך את מור. למרות הכל, המנצחים הם דווקא רז ועינב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/08/23 11:22 כ באב התשפג

תומר דחה את יואנה וכבש אותנו - כל מה שפספסתם בסופ"ש הזוגות של חתונמי
רז ועינב, המנצחים של הסופ"ש, צילום: צילום מסך קשת 12

בכל עונה אנחנו מחכים לסדרת הפרקים המעניינת והמותחת ביותר: סופ"ש הזוגות. הפרומו לתכנית הנוכחית הזכיר לנו קצת מהדרמות בעונות הקודמות: אחווה פותחת הכל, ניר והגר במשבר הדדי, הריב הנוראי של ליעד ולימור - כל עונה הביאה איתה דרמות משלה והצדיקה את הציפייה.

סופ"ש הזוגות הוא לא באמת מפגש חברתי, אלא ההזדמנות של כל זוג לאמוד את מקומו ומעמדו. אלו הנמצאים במצב טוב מתחזקים מגאווה ונהנים מקנאתם של האחרים, ואלו המדשדשים מקבלים כאפת התעוררות. לעיתים היא תגרום להם להתעשת ולנסות להבין את הטעויות שלהם דרך אחרים, אך לעיתים, כמו ליעד ולימור, הם עלולים להתייאש ולשבור את הכלים.

יואנה רצתה להשוויץ, אבל היא לא קיבלה את הפרטנר המתאים

למרות הסיכום של חן ויוסי באוטו על כך שלא ישוויצו מול הזוגות, הם עשו בדיוק את ההפך מהרגע הראשון. הם ישבו בראש השולחן, צמודים במיוחד, ולא הפסיקו לצחוק ולמשוך תשומת לב. גם טל ורון, שמנהלים זוגיות שמבוססת בעיקר על הרצון של שניהם בזוגיות, הרגישו בנוח להשוויץ ולספר שהכל הולך להם ממש בקלות. מהצד רותם נאלצה להקשיב ולהתכווץ, בידיעה שהקשר שלה ושל רונן הוא הכל חוץ מקל.

יואנה הגיעה גם היא במטרה להשוויץ ולהפגין זוגיות נוצצת, אך היא לא קיבלה את הפרטנר המתאים לכך. תומר המתוק הצליח לקרוא כבר מההתחלה את המצב של שאר הזוגות וביקש להתחשב ולא להוציא לאחרים את העיניים. למרות שהוא ויואנה לא רבו והזוגיות שלהם פרחה כמעט מהרגע הראשון, בשיחה עם משה ורונן הוא התאמץ להפגין הזדהות ולהודות שלא הכל פשוט. בניגוד מוחלט לרון וטל, תומר הצליח להוריד מעליונותו ולראות את האחר, וזה רק הזכיר לצופים כמה מדהים הוא.

תומר לא הגיע כדי להשוויץ

תומר לא הגיע כדי להשוויץ צילום: צילום מסך קשת 12

רותם מתחילה להבין את הטעויות שלה

ויש את אלו שהולך להם קצת פחות טוב. משה ונועם הרגישו אבודים בין כולם, כשנועם לוטשת עיניים בזוגות המאוהבים סביבה. משה הפתיע ברגישות יוצאת דופן, ישב לצידה והפגין הזדהות כנה. סופ"ש הזוגות רק התחיל, אך נראה שהוא יכול להועיל לא מעט לשניים. אם משה ימשיך לעמוד לצידה של נועם ולתמוך בה הם לא יצטרכו את המענה החברתי, יהיה להם זה את זו וזה שווה מהכל.

גם רותם ורונן, כמצופה, נאבדו בין הזוגות המאוהבים. כבר בדרך רותם התחננה בפני רונן שישב לצידה ולא יעזוב אותה, אך בהזדמנות הראשונה שניתנה לו הוא קם לשוחח עם הבנים ונטש אותה. יאמר לזכותה של רותם שעד כה היא הפגינה איפוק ולא נזפה ברונן כהרגלה, ובעיקר מתחילה להבין שהבעיה היא אצלה. רונן כבר הצהיר שסופ"ש הזוגות הוא הזדמנות עבורו לפרוק סוף סוף, ורק נותר לקוות שהבנים ידעו לתמוך ולעודד ולא ידחפו אותו לשבור את הכלים, כמו שקרה לא פעם.

רותם מתחילה להבין את הטעויות

רותם מתחילה להבין את הטעויות צילום: צילום מסך קשת 12

יכול להיות ששניר מתחיל להבין מה יש לו בידיים

במקום האחרון בתחרות הסמויה - מור ושניר. כבר בדרך זכינו לראות את המחמאה הגדולה ביותר שיצאה משניר, "את נסבלת", שהציגה בצורה מצוינת את המצב ביניהם. הם במצב הירוד ביותר מבחינת קרבה ומגע וכמעט שאי אפשר לקרוא להם זוג, אך כבר מההתחלה אפשר לצפות שסופ"ש הזוגות דווקא יקדם אותם. המשבר הראשוני צלח מעבר למצופה, ובמקום ללטוש עיניים בזוגות האחרים הם מצליחים להיות מבסוטים מהקשר הבינוני שלהם.

שניר התחרותי אמנם הצהיר שלא אכפת לו מהמצב של האחרים, אך ברגע שהבין את מעמדם בין הזוגות הוא החל להפגין חיבה בפומבי, ואולי להבין סוף סוף מה יש לו בידיים. אין ספק שמור היא אחת הכלות המדהימות ביותר של חתונמי, ולמרות הסקפטיות שהפגנתי נראה שהסבלנות שלה מתחילה להשתלם.

מור ושניר מתקרבים

מור ושניר מתקרבים צילום: צילום מסך קשת 12

רז ועינב במקום טוב באמצע

בין הזוגות הזורחים לזוגות המדשדשים, רז ועינב נהנים מקו האמצע. הם לא מפגינים יותר מדי חיבה או מתאמצים להראות שהם בטוב, אך בהחלט לא מודאגים מהמצב שלהם. הם יושבים בשקט, מצחקקים בלי למשוך תשומת לב ולא מנסים להיכנס לתחרות. לא במקרה חן, מהצמד הרועש ביותר, שמה עין דווקא על שני אלו. רז ועינב הצליחו לקחת את החולשה שלהם והפחד מלהיות בצד, כשני אנשים ביישנים, ולהפוך אותה לחוזקה.

רז התאמץ להצחיק את עינב, הצהיר בקול "אנחנו המלך והמלכה של האירוע", וצדק. דווקא השקט שלהם, הצניעות, הקן הזוגי המתוק שיצרו שבזכותו הם לא זקוקים לאישור מהסביבה, הופכים אותם למנצחים האמיתיים של הסופ"ש הזה. נו, רק התחלנו.