משה ונועם נהיו קשים לצפייה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

כל החתונות לעונה הסתיימו, והגיע הזמן לצאת לחיים האמיתיים. רון וטל מתאהבים במהירות שיא, עינב מתקשה לומר לרז את מה שיושב עליה, שניר ממשיך להתייחס למור בקרירות ומשה ונועם לא מפסיקים לריב לרגע

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 16/07/23 09:52 כז בתמוז התשפג

משה ונועם נהיו קשים לצפייה - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
משה ונועם, עוד ויכוח מיותר, צילום: צילום מסך קשת 12

פרק חדש של חתונה ממבט ראשון. כל החתונות כבר מאחורינו ובאופן רשמי הכרנו את כל הזוגות של העונה. בפרק הקודם נחשפנו לטל ורון, הזוג האחרון שנישא מבלי להכיר. רון הוקסם מטל באופן מיידי, היא נבהלה מכך שהוא מזכיר את הגרוש שלה, ובלי ספויילרים אגיד שדי מהר זה חלף לה.

כבר עמדתי לכעוס על רון, ואז הוא התנצל

רון וטל יוצאים לירח דבש במאוריציוס ומלבד העובדה שהם מכירים בסך הכל 24 שעות - כפי שהקפידו להזכיר לנו הפרומואים - הם מתנהגים כמו זוג נשוי לכל דבר. ואני בכלל לא מתכוונת לרומנטיקה, אלא לדינמיקה הזוגית שרון התחיל לייצר מהרגע הראשון. הם מטיילים בשוק והוא דוחק בה לקנות משהו לעצמה, "בשבילך, לא בשבילי", כאילו הוא יודע בכלל מה יעשה לה טוב. בהמשך הוא דוחק בה לקפוץ לים מלא דולפינים ולא מוותר גם כשהיא מסבירה שוב ושוב שהיא לא רוצה. "אני לא קופץ בלעדייך", הוא מכריז, והיא מתכווצת.

כבר עמדתי לשפוט את רון לחומרה, עד שהוא עשה צעד מפתיע - התנצל. בלי לחכות שטל תגיד שנפגעה או תעשה פרצוף, הוא הבין שדחק בה יותר מדי ופשוט התנצל. כביכול מדובר בצעד שגרתי, אבל בעונה עם הרבה מאוד טסטוסטרון (יוסי, משה, שניר) נהיה נדיר לראות גבר פשוט מודה בטעותו מחוץ לקליניקה. כנראה שהצעד כבש גם את טל, כי השניים נסחפו להתאהבות מסחררת, ונותר רק לקוות שתמשיך גם כשתסתיים האופוריה.

ההתנצלות של רון

ההתנצלות של רון צילום: צילום מסך קשת 12

עינב חייבת להתחיל לומר את מה שיושב עליה

רז ועינב מתוקים. אני לא חושבת שמישהו יחלוק על זה. הוא נפתח על הבמה, היא רוקדת בהתלהבות בקהל, ואפשר כבר לדמיין את הילדים הסחים שיהיו להם. כל זאת, במידה ועינב תפסיק לשגע את רז. היא בחורה מקסימה, אין לי הרבה טענות נגדה, אבל הקריזות שהיא חוטפת בכל פעם מחרפנות אפילו אותי דרך המסך. עינב חייבת להבין שאף אדם, ובמיוחד גבר, לא יכול לנחש מה עובר לה בראש. אם משהו מפריע לה, היא צריכה לומר באופן ברור.

רז מצידו עושה את מירב המאמצים, אבל גם לו אין יכולת להיכנס לתוך הראש של עינב. גם יעל הפסיכולוגית מתקשה להבין מה חסר לעינב, שלא מצליחה להישאר מרוצה לאורך זמן, ורק לאחר הסברים סבוכים השניים מצליחים להבין מה חסר לה. הפרק הזה הזכיר לי את החשש שהעליתי כבר בפרק החתונה שלהם - אם הם לא ילמדו לתקשר, הם פשוט ישתקו עד סוף העונה.

לא ברור מה עינב רוצה

לא ברור מה עינב רוצה צילום: צילום מסך קשת 12

מור רוצה את שניר, הוא פחות מעוניין

שניר ומור קצת שוברים לי את הלב. היא רוצה אותו, היא כל כך רוצה אותו שהיא מוכנה לצעוק את זה. בשיחה אישית עם חברה שלה היא מודה - היא נמשכת אליו, היא בקטע, היא מעוניינת. שניר, לעומת זאת, ממש לא. הוא מכניס אותה לדירה שלו בקרירות יוצאת דופן, מזהיר לא לגעת בשום דבר ובעיקר לא בפח (כדי שחס וחלילה לא יתלכלך, בכל זאת, פח) ואחרי שהוא מפציר בה להרגיש בבית הוא מופתע שהיא מרגישה בבית.

אני אוהבת את מור, אני חושבת שהיא מתוקה וכיפית ויש לה יכולת להתעלות מעל הסיטואציה, ומאמינה שהיא יכולה להיות בת זוג נפלאה. עם זאת, קשה לראות מהצד איך היא מעוניינת כל כך במישהו שלא סופר אותה. אני לא חושבת שדעתו של שניר תשתנה פתאום והוא יתחיל לחשוב שמור היא היפה בנשים, ולכן, לצערי, אני מחכה שמור תבין את הסיטואציה אליה נקלעה ותארוז את הדברים.

מור בעניין, שניר לא

מור בעניין, שניר לא צילום: צילום מסך קשת 12

משה ונועם לא מצליחים להחליף שלוש מילים בלי לריב

משה ונועם נהיו קשים לצפייה. אם שואלים אותי, הם היו קשים לצפייה מהרגע הראשון, אבל אתמול הם שברו שיאים חדשים. השניים לא מסוגלים להחליף יותר משלוש מילים בלי להתווכח. מילא היו ויכוחים מהותיים, היו נפגעים זה מזו, אבל הם מתווכחים על כל דבר. כל אדם עם בינה יכול לשים לב שמשה פשוט לא אוהב את נועם ולא יכול לשמוע מילה שיוצאת לה מהפה, אבל כנראה שהפסיכולוגים של חתונמי יוצאים מהכלל.

כנראה שככה הזוגיות של משה ונועם תיראה עד הסוף - רבים על שטויות, מעצימים את הריב, משלימים על ספת הפסיכולוג ומדגמנים רומנטיקה למשך חמש דקות עד הריב הבא. למרות הרמזים שהשניים פיזרו ברשתות החברתיות, קשה לי לראות איך מהדבר הזה יכולה לצאת זוגיות. אם השניים היו רק קצת לומדים מרון על הודאה בטעות ומאמצים יכולת להתנצל, הכל יכול היה להיראות אחרת לגמרי.

משה ונעם לא מצליחים לא לריב

משה ונעם לא מצליחים לא לריב צילום: צילום מסך קשת 12