משה חייב להבין את ההבדל בין כנות לרוע - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

בפרק של חתונה ממבט ראשון רונן ורותם מתקשים להתאושש ולנהל שיחה נורמלית זה עם זו, תומר ויואנה עוברים לגור ביחד ומחלקים מתנות, רז ועינב ממשיכים לנהל זוגיות משעממת ומשה מתקשה להבין את ההבדל בין כנות בריאה לרוע

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 25/06/23 12:01 ו בתמוז התשפג

משה חייב להבין את ההבדל בין כנות לרוע - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
צילום: צילום מסך קשת 12

ארבעת הזוגות שנישאו בעונה השישית של חתונה ממבט ראשון כבר סיימו את ירח הדבש שלהם, וזה הזמן לקפוץ פנימה לחיים האמיתיים. הפעם אין חתונה נוספת, ובקשת 12 סיפקו לנו פרק שלם של מעברי דירות, ריבים דרמטיים ואירוח חברים שיוצא מפרופורציה.

נתחיל מהזוג הטרי ביותר, רונן ורותם. הפרק נפתח בשחזור של ריב שהתרחש ערב קודם לכן בנושא ההיעדרות הפתאומית של רונן, ואנחנו לא זכינו לצפות בו. מדובר בעוד תחביב של חתונמי - לספר לנו על האירועים הכי גדולים בדיעבד, מבלי לתת לנו לצפות בהם. העובדה שזכיתי לשמוע רק את טענות שני הצדדים מבלי לצפות בסיטואציה עצמה מקשה עליי להביע עמדה, אבל זה בסדר, לזוג ר' ור' יש מספיק ריבים אחרים שנוכל להתעסק בהם.

רונן הפכפך, רותם לא הבינה את הפורמט

האמת, אני מתקשה להבין את שניהם. רונן הפכפך כל כך שאני מתקשה לעקוב - רגע אחד הוא משתפך על רותם ומזכיר לה כמה יפה ומדהימה היא, רגע אחרי הוא מתפוצץ מולה או מול החברים. רגע אחד הוא מבטיח לשחרר ורגע אחרי הוא שוב מתלונן שהוא לא מסוגל לדבר. ההתנהלות של רונן מול החברים שלו, כשהתעצבן מהשאלה "היא עושה אותך סמרטוט?" והחליט פשוט לקום וללכת, מוכיחה את החשש הכי גדול של רותם: הוא ילד.

אך לרותם בעיות משלה. נראה שהכלה הטרייה לא הבינה את הפורמט שאליו נכנסה: מדובר בתכנית ריאליטי מצולמת. כן, כן, רותם, מצולמת. רותם מתעקשת לבלום עצמה מול המצלמה, מבקשת מרונן לפתוח שיחות איתה רק כשהם יושבים בארבע עיניים ומסבירה לחברים שקשה לה להיפתח מול המצלמות. זה בסדר, זה הגיוני, זה רק לא הפורמט. במקום לבלום את רונן שוב ושוב, רותם חייבת להתרגל לרעיון שכל סיטואציה זוגית ביניהם תהיה מצולמת.

רותם מסרבת לדבר מול המצלמות

רותם מסרבת לדבר מול המצלמות צילום: צילום מסך קשת 12

רז ועינב מתוקים במיוחד, אך לא דמויות ריאליטי מרתקות

בחזרה לזוג הראשון והוותיק שלנו, רז ועינב. הסחיות מתפשטת על כל המסך כשהם מבשלים יחד במטבח, רז עוטה על עצמו סינר ומטפחת לראשו ומצחיק את עינב בבדיחות אבא נפוצות. אין ספק שמדובר בשני אנשים מתוקים במיוחד, אך לא בדמויות ריאליטי מרתקות. אפילו הסצנה הדרמטית כביכול שבה רכבם נתקע בדרך לביקור משפחתי עברה בשלום עם ריקוד באפוד צהוב וטרמפ של האחות.

אחרי שהזוג אירח משפחה וחברים של עינב וזכינו שוב לפגוש באחות התאומה שירן (ולגלות שהן לא כל כך דומות כמו שהובטח לנו), גם עינב הצליחה להשתלב בקלילות במשפחתו של רז ולהשתתף במה שכנראה היה אמור להיות קריוקי. בכל הנוגע לשניים האלו נראה שיש חיבור ראשוני ויש בסיס להתאמה, אך קשה לדעת האם הקשר יצליח להתרומם, להפוך לרומנטי יותר ולספק לנו מעט ניצוצות על המסך.

רז ועינב

רז ועינב צילום: צילום מסך קשת 12

יואנה מבינה במה זכתה ומתחילה להפשיר

השניים שמספקים הכי הרבה נחת על המסך הם תומר ויואנה. כבר בחתונה של הזוג הבעתי אופטימיות לגבי הקשר שהתחיל בצורה קצת מקרטעת וראיתי את הפוטנציאל שמתחיל להתממש כעת. אין ספק שאפשר לזקוף את ההתקדמות של השניים לטובת תומר, שמתמסר כל כולו לתהליך. תומר יודע לשלב בין הומור וחמימות, מרעיף מחמאות על יואנה וזורק עקיצות, מוכן לדבר על קשיים וחששות אך לוקח על עצמו כל עול שיתבקש.

לאט לאט יואנה מבינה במה זכתה ומתחילה להפשיר. אחרי שהבטיחה לתומר שעול הזוגיות לא חל רק עליו, השניים החליטו בסופו של דבר לגור בביתה של יואנה. תומר כמו תומר הגיע עם שק מתנות והתחיל להרכיב נורות ולחבר נקודות חשמל בבית. יואנה מצידה אמנם הסתפקה בנעלי בית, אך המחווה הקטנה מספיקה כרגע כדי לראות את הרומנטיקה שנרקמת על המסך.

תומר ויואנה

תומר ויואנה צילום: צילום מסך קשת 12

השיתוף של משה לא תרם שום דבר לקשר מלבד פגיעה נוספת בנעם

נסיים עם משה ונעם. כמו שכבר אמרתי בעבר, קשה לי לראות את הקשר הזה מצליח, והפרק הזה רק המשיך להוכיח לי את עמדתי. השניים התקשו בבחירת מקום מגורים משותף כשכל אחד מושך לצד שלו בלי הרבה כוונה לוותר. בעוד נעם הודתה בכנות ברצון שלה לגור בבית שלה, משה ניסה לתמרן בין "אני רוצה לגור אצלי" לבין "אני מוכן לוותר, מה הבעיה, נוותר", כשהוא עושה זאת בחוסר חשק מופגן.

הדרמה האמיתית נרשמה בשיחה נוספת שלא זכינו לצפות בה אך שמענו את עיקרי דבריה. משה החליט להפסיק להחזיק בבטן ולשתף את נעם שהיא לא "הטייפקאסט שלו". זו כבר הפעם השנייה בזוגיות הקצרה שלהם שמשה מחליט לשתף את נעם בעובדה שאין לה שום דרך להתמודד איתה: את גדולה לי מדי, את לא הטעם שלי, אני מקווה שבשלב מסוים הוא לא יתלונן על בית החולים שבו נולדה.

משה מנסה להיות פתוח ואמיתי עם נעם, אך חבל שהוא לא מבין את ההבדל בין כנות לרוע. פתיחות בזוגיות היא דבר חשוב, אך לא בכל מחיר. השיתוף של משה לא תרם שום דבר לקשר מלבד פגיעה נוספת בנעם, שקשה לראות כיצד תוכל להתאושש ממנה שוב. אם משה מרגיש שהוא לא מסוגל להתגבר על הפערים ברצונות שלו הפתרון הוא לא לשתף בכך את הפרטנרית, אלא פשוט לקום וללכת.

נעם פגועה

נעם פגועה צילום: צילום מסך קשת 12