למרות הדרמה, השידוך של תומר ויואנה מוצלח - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי

בפרק של חתונה ממבט ראשון נחשפנו לזוג השלישי לעונה: תומר - האקס של מאי מהעונה הקודמת וחוקר בינה מלאכותית, ויואנה - עורכת דין, רואת חשבון ובחורה קופצנית. למרות הדרמה בסוף הפרק, אני דווקא אופטימית לגבי השידוך

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 12/06/23 15:11 כג בסיון התשפג

למרות הדרמה, השידוך של תומר ויואנה מוצלח - כל מה שפספסתם בפרק של חתונמי
יואנה, חתונה ממבט ראשון, צילום: צילום מסך קשת 12

פרק של "חתונה ממבט ראשון" שמתחיל עם מאי ומשה לא יכול להיות פרק גרוע. בחתונמי החליטו לסחוט את טיפת המיץ האחרונה מהעונה הקודמת, שהוציאה שני זוגות נוצצים ואפילו תינוקת אחת, ולהחזיר לספת הפסיכולוג של יעל את הזוג האהוב. האמת, התגעגעתי. מאי ומשה ללא ספק עברו תהליך ארוך בעונה הקודמת והצליחו להוכיח שמאמץ משתלם. כבר שנה וחצי שהם מדגמנים זוגיות פוטוגנית והקשיים שעברו יחד רק מוכיחים עד כמה הקשר שנוצר ביניהם חזק.

אני יכולה לכתוב עוד המון על הזוג המתוק הזה ועל המבט הנוגה של משה כשהוא מסתכל על מאי, אבל הייתה עונה שלמה לשם כך. הפעם אנחנו כאן בשביל לדבר על תומר, האקס של מאי. חכמינו כבר אמרו פעם "אמור לי מי האקס שלך ואמור לך מי אתה" ולכן, עוד לפני שהעונה באמת התחילה, אני בצד של תומר. גבר חכם, מתוק, זייפן קריוקי מהסוג שמצדיק טלפון למשטרה ובעיקר חולם למצוא אהבה.

מאי ומשה, התגעגעתי

מאי ומשה, התגעגעתי צילום: צילום מסך קשת 12

הפעם לא הצלחתי למצוא את הקאץ' - הכל נשמע מתאים

לתומר שידכו את יואנה, עורכת דין, רואת חשבון ובחורה שלא מסוגלת לשבת רגע אחד בשקט. האנרגיות הקופצניות של יואנה עוברות דרך המסך מהרגע הראשון, והאמת שמתחילת הפרק התחשק לי פשוט לחבק אותה. גם תומר וגם יואנה הצליחו להזכיר לי למה אני אוהבת כל כך את חתונמי. בניגוד לתכניות ריאליטי אחרות שמלהקות דמויות קיצוניות ומנותקות מהמציאות, החתנים והכלות בחתונה ממבט ראשון אנושיים כל כך. תומר הוא רק חוקר בינה מלאכותית שרוצה לאהוב. יואנה רק מחכה שמישהו ישב איתה על הספה בסלון.

והמומחים שמו לב לנקודות הדמיון. בכל הנוגע לשדכנים של חתונמי אני רק מחכה שיגיע הקאץ' ותיחשף התרמית, בה הם משדכים ליואנה מישהו נמוך מדי או מצמידים לתומר בחורה חסרת השכלה, אך נראה שהפעם המומחים החליטו לא להתשעשע. אפילו העובדה שיואנה לא יהודיה ותומר מגיע מבית מסורתי התבררה בהמשך כלא רלוונטית עבורם והכל התנהל על מי מנוחות. האמנם?

הבעיה התבררה כלא רלוונטית

הבעיה התבררה כלא רלוונטית צילום: צילום מסך קשת 12

רז, אין דבר מלחיץ יותר לומר למישהי ביום השני שלכם ביחד

רגע לפני שתומר ויואנה העניקו מתנות זה לזו - הפסקה קטנה לטובת הזוג הראשון שלנו, רז ועינב. מתוקים כהרגלם, משעממים כהרגלם, רז ועינב יצאו לבלות יד ביד ברחבי סיישל. השניים נקלעו (או לפחות כך היה נראה) למעין סדנת בישול מסורתית, שם רז ביצע את הפעולות במיומנות של רובוט - ביעילות ובשתיקה. היה אפשר לצפות מעינב, חובבת הרובוטים, לזרום עם הסיטואציה, אבל היא דווקא נבהלה מהדממה של הפרטנר.

השניים ישבו לשיחה רצינית על השתיקה של רז ועל חוסר היכולת של עינב לפענח את הפרצופים שלו. הכל התנהל בצורה נעימה ולגיטימית, עד שעינב החליטה לשאול את רז מה הדבר הכי טוב שקרה לו השנה, והוא השיב, "יכול להיות שעכשיו, זה הדבר הכי טוב שקרה לי". ובכן, רז, אין דבר מלחיץ יותר לומר למישהי ביום השני שלכם ביחד. 

אין דבר מלחיץ יותר לומר

אין דבר מלחיץ יותר לומר צילום: צילום מסך קשת 12

כרגיל, הפרומואים הגזימו לגמרי

נעזוב את הזוג הנשוי ונחזור לזוג המאורס. יואנה העניקה לתומר תיבה עם קוד סודי ופאזל של חלק מדמותה המסתורית, בעוד תומר העניק לה דובי שתוכנת על ידי בינה מלאכותית והציע לה נישואים. שתי המתנות היו מושקעות במיוחד ומחממות את הלב, וללא ספק הגבירו את ההתרגשות של השניים.

רגע החתונה הגיע, ובזמן שמאי ומשה פטפטו עם האורחים תומר ויואנה התארגנו לרגע שישנה את חייהם. זה הזמן לספר: כרגיל, הפרומואים הגזימו לגמרי. בסיפור שהובטח לנו יואנה בורחת מהחופה בסטרס ונוטשת את תומר חסר אונים. בפועל, השניים נישאו זה לזו, ולאחר שהחופה הסתיימה וכל אחד הלך לטסטת ריכולים (כבכל חתונה) יואנה התפרקה בבכי.

האם זו נפילת מתח או חוסר שביעות רצון מהפרטנר ששודך לה? את זה נגלה רק בפרק הבא. אבל עד אז, ועל אף הדרמה, אני דווקא מרוצה מהשידוך החדש. יואנה ביקשה בחור חכם אך חם וישראלי, ומרושם ראשוני נראה שזה מה שהיא קיבלה. תומר ביקשה מישהי פלפלית שתאתגר אותו, ואין ספק שיואנה היא אחת כזאת. האם זה יעבוד בפועל? רק הזמן יוכל לספר.

יואנה מתפרקת בבכי

יואנה מתפרקת בבכי צילום: צילום מסך קשת 12